کد خبر : 282043
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - 19:18
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اهمیت انتخابات پیش رو به اندازه اهمیت خود نظام است

آیت الله مقتدایی جمهوری اسلامی ایران را تأثیرگذار در سراسر جهان توصیف کرد و گفت: اهمیت این انتخابات به اندازه اهمیت خود نظام است؛ چرا که شرکت در انتخابات سبب تقویت نظام می‌شود و تقویت نظام واجب است؛ بنابراین شرکت در این انتخابات هم واجب و لازم خواهد بود.

اهمیت انتخابات پیش رو به اندازه اهمیت خود نظام است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ رسا نوشت: آیت الله مقتدایی جمهوری اسلامی ایران را تأثیرگذار در سراسر جهان توصیف کرد و گفت: اهمیت این انتخابات به اندازه اهمیت خود نظام است؛ چرا که شرکت در انتخابات سبب تقویت نظام می‌شود و تقویت نظام واجب است؛ بنابراین شرکت در این انتخابات هم واجب و لازم خواهد بود.

آیت الله مقتدایی در دیدار اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ابراز داشت: عمل خلاف انسانیت رژیم صهیونیستی در نسل کشی و کشتن کودکان، بانوان و بیماران را محکوم کرده و با تمام وجود اظهار تأسف و تأثر می‌نماییم.

وی در ادامه سخنان خود موضوع انتخابات را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از اوائل انقلاب تا کنون انتخابات‌های مهمی داشته‌ایم و همه هم از درجه‌ای از اهمیت برخوردار بوده‌اند و مردم نیز در آن‌ها شرکت حداکثری داشته‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: دو انتخابات در پیش داریم که هر دو مهم است. یکی مجلس شورای اسلامی که از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و دیگری مجلس خبرگان که شأن بالایی دارد و تعیین رهبر به عهده آنان است.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم خداوند، رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – را کمک کند تا ایشان پرچم این انقلاب را به دست حضرت ولی عصر – عجل الله تعالی فرجه – بدهند.

قائم مقام جامعه مدرسین خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو با انتخابات دوره‌های قبل متفاوت است؛ چرا که زمان حساسی است و انقلاب در معرض اتهام و خطر قرار گرفته است. بنابراین وظیفه مهمی در پیش داریم.

وی افزود: دشمنان سرسختی داریم که می‌خواهند این نظام را سرنگون سازند. بنابراین شرکت در این انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی و الهی است که بر عهده ملت ایران قرار دارد و إن شاء الله شاهد یک انتخابات با ارزش که سبب تقویت و تحکیم نظام شود خواهیم بود.

آیت الله مقتدایی، جمهوری اسلامی ایران را تأثیر گذار در سراسر جهان عنوان کرد و ابراز داشت: اهمیت این انتخابات به اندازه اهمیت خود نظام است؛ چرا که شرکت در انتخابات سبب تقویت نظام می‌شود و تقویت نظام واجب است. بنابراین شرکت در این انتخابات هم واجب و لازم خواهد بود.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام علی بنایی، دبیرکل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، گزارشی از عرصه فعالیت‌های این مجمع ارائه کرد.

اخبار مرتبط:
نویسنده روزنامه کیهان: قالیباف می‌توانست زندگی مرفهی داشته باشد، اما یک زندگی معمولی دارد / پژو پارس هم دارد / مسائل فرزندانش هم ربطی به او ندارد
نویسنده روزنامه کیهان: قالیباف می‌توانست زندگی مرفهی داشته باشد، اما یک زندگی معمولی دارد / پژو پارس هم دارد / مسائل فرزندانش هم ربطی به او ندارد

سعدالله زارعی نوشت: منزل قالیباف در شهرک شهید دقایقی است. من منزل او نرفته ام اما منزل شهید سلیمانی ، منزل آیت الله موحدی کرمانی و منزل محسن رضایی که کاملا" شبیه منزل قالیباف است رفته ام و انصافا" منزل متعارفی است که سپاه در اختیار آنان قرار داده است

۲۶۲ مدافع حقوق بشر ایرانی خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند / ما با مَردم فلسطین اعلام همبستگی می‌کنیم
۲۶۲ مدافع حقوق بشر ایرانی خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند / ما با مَردم فلسطین اعلام همبستگی می‌کنیم

۲۶۲ فمینیست و مدافع حقوق بشر با امضای بیانیه‌ای خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند. آنان در این بیانیه تاکید کرده‌اند «صلح بدون عدالت نمی‌تواند وجود داشته باشد، پس از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که در راستای پایان دادن به اشغال‌گری و ایجاد صلح عادلانه برای فلسطینی‌ها مطابق با استانداردهای بین‌المللی حقوق بشر تلاش کند.».

امام‌جمعه شیراز: سند ۲۰۳۰ بچه‌ها را لیبرال و دموکراسی‌خواه بار می‌آورد
امام‌جمعه شیراز: سند ۲۰۳۰ بچه‌ها را لیبرال و دموکراسی‌خواه بار می‌آورد

نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار پاسخگویی مناسب به انتظار جامعه دینی برای تحول نظام آموزش و پرورش به سوی جهانی اسلامی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است