کد خبر : 278289
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - 09:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

محموله ۴ کیلویی شیشه در اصفهان زمین‌گیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف محموله 4 کیلویی شیشه حین ورود به شهر اصفهان خبر داد.

محموله ۴ کیلویی شیشه در اصفهان زمین‌گیر شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از انتقال یک محموله افیونی به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ مشکوک و آن را متوقف کردند.

نیکبخت عنوان کرد: در این عملیات در بازرسی صورت گرفته از خودرو ۴ کیلوگرم شیشه کشف و ۲ سرنشین آن نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در شناسایی و دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر گفت: از شهروندان می‌خواهیم اخبار، اطلاعات و گزارش‌های خود از محل های توزیع و مصرف مواد مخدر را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و همچنین ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع برای برخورد با این گونه موارد برنامه‌ریزی و طرح‌ها و عملیات لازم اجرایی شود.

اخبار مرتبط:
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان معرفی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان معرفی می‌شوند

مدیرکل نظارت براجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به فراخوان عمومی شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان شهر اصفهان، معیارهای انتخاب سازندگان برتر ساختمان را تشریح کرد.

قانونی برای فرونشست نداریم/ لزوم اصلاح الگوی کشت حوضه زاینده‌رود
قانونی برای فرونشست نداریم/ لزوم اصلاح الگوی کشت حوضه زاینده‌رود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانونی درباره فرونشست زمین نداریم، گفت: اختصاص بودجه برای کنترل فرونشست نیاز به قوانینی دارد که باید در مجلس دوازدهم پیگیری شود.

میز خدمت مسوولان شهرستان به دل محلات مناطق شهری می‌رود
میز خدمت مسوولان شهرستان به دل محلات مناطق شهری می‌رود

فرماندار اصفهان گفت:به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهری میز خدمت مسئولان شهرستان از این پس به دل محلات مناطق شهری می‌رود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است