کد خبر : 270145
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - 12:19
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

یک زوج در تبریز با چاقو یکدیگر را به قتل رساندند

زن و شوهری که با یکدیگر اختلاف داشتند در یک درگیری شدید با چاقو به جان هم افتادند و یکدیگر را کشتند.

یک زوج در تبریز با چاقو یکدیگر را به قتل رساندند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: یدالله جهان آرا، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از محلات تبریز ماموران کلانتری ۱۲ تبریز فوراً به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور درمحل مشاهده می‌کنند که مردی با همسرش در منزل یکی از بستگان خود به علت اختلافات خانوادگی درگیر شد و این زوج با چاقو همدیگر را به قتل رساندند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضایی و پزشکی قانونی پرونده را جهت تحقیقات تخصصی و تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان از شهروندان خواست درصورت عصبانیت و بروز مشکلات خانوادگی به هیچ عنوان از چاقو استفاده نکنند و با سعه صدر رفتار کنند.

اخبار مرتبط:
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد
پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد اعضای شبکه شیطان پرستی که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علائم و نماد‌های خاص شیطان پرستی بر روی البسه، سر، صورت و موی سر با الصاق نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است