کد خبر : 263527
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - 10:05
دسته‌بندی : اقتصادی، اخبار ویژه
چاپ

روزنامه اصولگرا: دولت دیوارنگاره میدان ولیعصر را پایین کشید

روزنامه جوان نوشت: برخی خبر‌ها حاکی است خود بانک‌مرکزی با این دیوارنگاره مخالف بوده و فشار‌هایی برای پایین‌کشیدن آن انجام داده است.

روزنامه اصولگرا: دولت دیوارنگاره میدان ولیعصر را پایین کشید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه جوان افشا کرد که پشت‌پرده پایین کشیدن دیوارنگاره میدان ولیعصر درباره بنگاه‌داری بانک‌ها، بانک مرکزی بوده است.

گفتنی است اواخر شهریور سال جاری جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) با اقتباس از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره بنگاهداری بانک رونمایی شد، اما موضوع به مذاق نظام بانکی خوش نیامد و دیوارنگاره را پایین کشیدند. برخی خبر‌ها حاکی است خود بانک‌مرکزی با این دیوارنگاره مخالف بوده و فشار‌هایی برای پایین‌کشیدن آن انجام داده است.

 

اخبار مرتبط:
محمدتقی فیاضی: سال گذشته دولت ۳۹۰ هزار میلیارد تومان  به بانک مرکزی بدهی داشته / رئیسی اراده‌ای برای برای کنترل کسری بودجه ندارد
محمدتقی فیاضی: سال گذشته دولت ۳۹۰ هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهی داشته / رئیسی اراده‌ای برای برای کنترل کسری بودجه ندارد

یک کارشناس می گوید: براساس گزارش بانک مرکزی و آخرین اطلاعاتی که مربوط به بهمن ۱۴۰۲ است، بدهی دولت به بانک مرکزی ۳۰۲ هزار میلیارد تومان بوده و بدهی مؤسسات دولتی ۸۸ هزار میلیارد تومان است که در مجموع ۳۹۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت و شرکت‌های دولتی به بانک مرکزی است.

قیمت روز انواع خودرو ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت روز انواع خودرو ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روز خودرو ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است