کد خبر : 262668
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - 23:36
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدارس اصفهان شنبه اول مهر بازگشایی می‌شود / یک میلیون دانش آموز داریم

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس استان اصفهان از روز شنبه اول مهر ماه بازگشایی خواهد شد.

مدارس اصفهان شنبه اول مهر بازگشایی می‌شود / یک میلیون دانش آموز داریم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جلال سلمانی در خصوص زمان بازگشایی مدارس در استان اصفهان اظهار داشت: مدارس استان اصفهان در روز شنبه اول مهر ماه همچون سالیان گذشته با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی فعالیت آموزشی و پرورشی خود را شروع خواهند کرد.

به نوشته مهر؛ وی افزود: در همین راستا، مراسم نمادین زنگ استانی مهر در یکی از مدارس عادی دولتی نواحی کمتر برخوردار شهر اصفهان با حضور مسئولان استانی به صدا در خواهد آمد و یگانه آموزش و پرورش استان اصفهان نیز این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی انجام خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: شعار امسال مهرماه مدارس، مدرسه قوی، ایران قوی است و شعار بازگشایی مدارس استان نیز مهر و مهرورزی نبوی به مناسبت ایام با سعادت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) نام گذاری شده است.

وی بیان داشت: جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول و همچنین جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم در روز چهارشنبه ٢٩ شهریور ماه در مدارس ابتدایی و متوسطه سراسر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

سلمانی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۶٠٠ مدرسه در استان اصفهان میزبان حدود یک میلیون دانش‌آموز از ابتدای مهر خواهند بود.

اخبار مرتبط:
هنر برخی در انتخابات فقط نمایش است
هنر برخی در انتخابات فقط نمایش است

عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی افراد در انتخابات حاضر خواهند شد که هنر آن‌ها فقط نمایش است، مردم دیگر این رفتارها را می‌شناسند و دست رد به سینه این افراد خواهند زد.

شهید رئیسی اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند
شهید رئیسی اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند

عضو شورای شهر اصفهان گفت: رئیسی مرد خدمت بود و شهادتش با عزت رقم خورد و اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند و مردم همیشه قدردان خادمان واقعی خود هستند.

۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در اصفهان خانه‌دار شدند
۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در اصفهان خانه‌دار شدند

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان از تامین مسکن برای ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است