کد خبر : 259769
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - 10:03
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

بهره‌برداری از ۵ طرح‌های عمرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان

در پنجمین روز از هفته دولت بهره‌برداری از 5 طرح عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیارد ریال دردانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

بهره‌برداری از ۵ طرح‌های عمرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره‌برداری از ۵ طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.

به نوشته فارس؛ بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی اصفهان، تجهیز و بهره برداری ۷۲ واحد مسکونی خوابگاه متأهلین امام جواد (ع)، افتتاح مجموعه باغ مروارید (پارک بانوان) در خوابگاه خواهران، تجهیز و بهره‌برداری از کارگاه‌های آموزشی ریسندگی و بافندگی دانشکده مهندسی نساجی و تجهیز و بهره‌برداری از آزمایشگاه زبان، از جمله پروژه‌هایی بود که امروز با حضور معاون وزیر افتتاح و بهره‌برداری شد.

برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بهره‌برداری از واحدهای مسکونی خوابگاه‌های متأهلین دانشگاه صنعتی اصفهان اظهارداشت: وعده وزارت علوم تحویل ۱۵۰ واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در هفته دولت بود که خوشبختانه امروز ۷۲ واحد در دانشگاه صنعتی اصفهان و در شهرهای اردبیل، آذربایجان شرقی، سمنان به دانشجویان نخبه و تحصیلات تکمیلی کشور واگذار شد.

وی با بیان اینکه، حضور خیرین برای مشارکت ‌در ساخت مجموعه‌های خوابگاهی ویژگی بارز مجموعه خوابگاهی امام جواد (ع) است افزود: همکاری میان خیرین، وزارت علوم و دولت روند ساخت خوابگاه‌های متأهلین را تسریع می‌کند.

خطیبی خاطرنشان کرد: عمر متوسط دانشگاه‌های بزرگ کشور بالای ۵۰ سال است و برای بازسازی و مقاوم‌سازی این ساختمان‌ها اعتبار خوبی دولت در بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی کرده است امیدواریم بتوانیم آن را به دانشگاه‌ها برای بهبود فضاهای دانشگاهی تخصیص دهیم.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از مراحل پیشرفت فعالیت‌های عمرانی ساختمان نوآوری شماره ۲ دانشگاه، خوابگاه‌های دانشجویی در حال بازسازی و ساخت، پروژه عمرانی دانشکده مکانیک و آزمایشگاه مرکزی بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط:
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی خبر داد.

شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد
شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان
مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است