کد خبر : 253179
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ - 11:56
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۳ هزار کلاس درس فرسوده در استان اصفهان نیاز به بازسازی دارد

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده در استان اصفهان، حدود ۳ هزار کلاس درس فرسوده نیاز به نوسازی دارد باید با برنامه‌ریزی دقیق در سال‌های آینده، این مدارس را بازسازی کنیم.

۳ هزار کلاس درس فرسوده در استان اصفهان نیاز به بازسازی دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مجید نسیمی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان در مراسم تجلیل از خیر مدرسه‌ساز جلال گلخنی زواره، اظهار داشت: به لطف الهی و عنایت خیران قرار است ۴۱ طرح با ۲۵۰ کلاس درس تا پیش از مهرماه آماده کنیم و تحویل آموزش و پرورش دهیم تا دانش‌آموزان بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: عمده طرح‌ها در مناطق محروم است و تلاش می‌کنیم آن را سریع‌تر تکمیل کنیم و تحویل دهیم.

نسیمی خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی کردیم حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه هزینه کنیم، ۱۰ تا ۱۵ درصد طرح‌ها صد درصد خیری و مابقی طرح‌ها از نوع مشارکتی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی بنا داریم توافق‌نامه‌‌های با خیران از نوع صد درصدی خیری باشد.

وی اضافه کرد: هنرستان اردستان فقط کارگاه‌هایش تکمیل نشده است قرار شد از طریق جذب خیر یا اعتبارات تملک دارایی اعتبار آن تامین شود.

نسیمی بیان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده در استان اصفهان، حدود ۳ هزار کلاس درس فرسوده نیاز به نوسازی دارد باید با برنامه‌ریزی دقیق در سال‌های آینده، این مدارس را بازسازی کنیم.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان یادآور شد: سازمان نوسازی و وزارت آموزش و پرورش به دنبال اختصاص اعتبار ویژه‌ برای تخریب و بازسازی مدارس از محل اعتبارات ملی است تا بتوانیم در زمان کوتاهی کلاس‌های فرسوده را بازسازی کنیم.

اخبار مرتبط:
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت

استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری در استان با راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، با بیش از ۲.۵ درصد کاهش از ۱۲.۶ درصد در ابتدای دولت سیزدهم به ۹.۸ درصد در اسفند سال گذشته رسید.

تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل آبنیل به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند
موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید با دید مردم به مسائل و مشکلات آن‌ها نگاه کرد و موانع غیرضروری در مسیر ثبت‌نام دانش‌آموزان را از بین برد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است