کد خبر : 247389
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - 22:34
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

توصیه عضوشورا درباره کارت بلیط خبرنگاران به شهرداری تهران

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: گزارش ارائه شده نشان دهنده تلاش شهرداری در حوزه حمل و نقل است که ما هم وظیفه داریم از زحمات صورت گرفته تقدیر و تشکر کنیم اما واقعیت این است که مردم این اقداماتی که گزارش شد را در حوزه حمل و نقل عمومی امروز در تهران مشاهده نمی کنند.

توصیه عضوشورا درباره کارت بلیط خبرنگاران به شهرداری تهران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شورای تهران نوشت: سوده نجفی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای ششم، در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: وقتی هنوز ترافیک در شهر وجود دارد، یعنی هنوز اتوبوس شرکت واحد به میزان مطلوب در سطح شهر وجود ندارد، یعنی هنوز متروهای ما با کمبود واگن مواجه هستیم، هر زمان که این موارد بهبود پیدا کردند می توانیم ادعا کنیم اقداماتی در این حوزه انجام دادیم.

نجفی با اشاره به نقشه مترو گفت: نقشه های نصب شده در ایستگاه ها و واگن های مترو قدیمی هستند و به روز نمی باشند که این موضوع بسیاری از مسافرینی که شناخت کمتری از مترو و ایستگاه های مترو دارند را دچار سردرگمی می کند که امیدواریم شهرداری حداقل نقشه مترو را به روز کند.

عضو کمیسیون سلامت، خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران افزود: روشن کردن کولر در اتوبوس های شرکت واحد در فصل تابستان که با افزایش دما روبرو هستیم ضرورت دارد و با توجه به اینکه همه اتوبوس های شهری تهران دارای سیستم سرمایشی نیستند و برابر با آمار مدیرعامل شرکت واحد تعداد این اتوبوس ها ۶۰۰ دستگاه است، انتظار می رود که به گونه ای مدیریت شود که در همه خطوط فعالیت نمایند.

وی با اشاره به تبصره ماده ۴ مصوبه کاهش ترافیک و آلودگی هوا در مرکز شهر گفت: برابر این تبصره که در تاریخ چهارم بهمن ۱۳۹۷ تصویب شده است به شهرداری تهران اجازه داده شده به خبرنگارانی که فاقد خودرو بوده، برای تردد در شهر کارت بلیط یک ساله رایگان صادر و توزیع کند که انتظار داریم این موضوع امسال نیز با بروکراسی کمتری به خبرنگار تعلق گیرد.

سوده نجفی در پایان تاکید کرد: کارت های اعطا شده همانند سال های گذشته به صورت یکساله باشد و اینگونه نباشد که مبلغ مشخصی در آن وجود داشته باشد و وقتی هم که اعتبار آن تمام شد خبرنگاران برای شارژ مجدد با یک پروسه دیگری روبرو شوند.

 

اخبار مرتبط:
عضو شورای شهر تهران: حصارکشی پارک لاله به‌زودی برداشته می‌شود / در قیطریه مسجد ساخته می‌شود اما در متراژ ۲۰۰ متر و نهایتاً تا یک نیم طبقه
عضو شورای شهر تهران: حصارکشی پارک لاله به‌زودی برداشته می‌شود / در قیطریه مسجد ساخته می‌شود اما در متراژ ۲۰۰ متر و نهایتاً تا یک نیم طبقه

مهدی عباسی می‌گوید: در پارک قیطریه به اشتباه ساختمانی به متراژ تقریبا 800 متر و گودبرداری‌های عمیق جانمایی شده بود و بنا بود مسجد ساخته شود. شورای شهر و کمیسیون تخصصی شهرسازی و معماری به این موضوع ورود کرد و مقرر شد که اگر بناست تصمیم ساخت این ساختمان اجرایی شود نهایتا در حد مساحت 200 متر در یک محلی که فاقد درخت است، با ارتفاعی که نهایتا یک طبقه با یک نیم طبقه باشد صورت گیرد و گود برداری عمیق صورت نگیرد.

ماجرای ترک‌های ۳ ستون پل میرداماد و بستن تسمه روی آن‌ها I بخوانید
ماجرای ترک‌های ۳ ستون پل میرداماد و بستن تسمه روی آن‌ها I بخوانید

تصویری از یکی از ستون‌های بتنی پل میرداماد تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که گویی ترک‌های این ستون‌ بتنی توسط دو تسمه مهار شده است!

شهرداری با شعار زنده‌باد درخت از قطع درخت کسب درآمد می‌کند
شهرداری با شعار زنده‌باد درخت از قطع درخت کسب درآمد می‌کند

در مقایسه با درآمد هزار و ۶۰۳ میلیاردی از قطع درختان و هزینه تنها ۱۰۹ میلیارد تومان برای کاشت درخت در قالب جنگل‌کاری در پایتخت، هرکسی متوجه می‌شود که زنده‌باد درخت یک شعار تبلیغاتی بیش نیست!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است