کد خبر : 246939
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - 10:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

زمینه آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در اصفهان فراهم شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از فراهم شدن امکان آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی همزمان با دهه کرامت دراصفهان خبر داد.

زمینه آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در اصفهان فراهم شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری اظهار داشت: دهه نخست خرداد امسال و در قالب برپایی پویشی با عنوان «ذیل سایه سلطان‌خراسان» تلاش شد به برکت اعیاد ذی‌القعده با سعی گروه‌های صلح و سازش روزانه زمینه آزادی ۲ زندانی فراهم شود که با استقبال خیرین خداجو در نصف‌جهان، این تعداد تا امروز یعنی سالروز ولادت امام رضا (ع) به ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد افزایش یافته است.

به نوشته مهر؛ وی ۲ نفر از زندانیان آزاد شده را زندانیان با مدت حبس بالای ۲ سال عنوان کرد و افزود: روند آزادی این زندانیان با احراز آبرومندی و نیازمندی زندانیان زیرپوشش ستاد دیه از طریق اخذ آخرین استعلام‌های ثبتی و تحقیقات در مرحله‌ای از فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها با مسجل شدن نداشتن استطاعت محبوسان مذکور برای شکات خصوصی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری اصفهان افزود: این افراد با چشم‌پوشی از مبلغی معادل ۱۱۲ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال، نقش مهمی در آزادی قریب‌الوقوع زندانیان دارند.

وی گفت: با پذیرش اعسار برخی مددجویان و قبولی دادخواست تعدیل و همسان‌سازی شرایط پرداخت محکومان با اوضاع معیشتی آنها، مقرر شد که رقمی معادل ۸۸ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال و به عبارتی ۳۵.۱ درصد دیون مورد تقاضا از سوی طلبکاران به صرف ارائه دادخواست اعسار یا تقسیط اقساط، ماهانه از جانب خود بدهکاران تأمین و تسویه شود.

اخبار مرتبط:
انتقال آب از دریا به اصفهان یکی از سریعترین پروژه‌های کشور است
انتقال آب از دریا به اصفهان یکی از سریعترین پروژه‌های کشور است

استاندار اصفهان گفت: انتقال آب از دریای عمان به اصفهان یکی از سریع‌ترین پروژه‌های در دست اجرا در کشور است و با حمایت صنایع بزرگ در مدار پیشرفت و شکوفایی قرار دارد.

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره ای که از ۵ مغازه درشهرستان کاشان ۵۰ میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است