کد خبر : 236191
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - 10:41
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می کند

کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق برای صاحبان این کسب و کارها فرصتی را فراهم می‌کند تا اقدام متفاوتی کرده و کسب و کار سودآور، بهتر و قوی‌تری داشته باشند.

این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مترجم کتاب«اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق» معتقد است مخاطبان این کتاب می‌آموزند که چگونه یک کسب و کار سطح سومی بسازندکه بدون حضور آنها ثروت تولید کند؟  

هاتف سیدپور در تشریح کتاب«اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق» گفت: این کتاب جزو پرفروش های آمازون در زمینه بیزینس بوده که به همت  دیوید فینکل، استیفانی هارکنس نوشته شده است.

سیدپور مترجم کتاب «اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق» در رابطه با دلایل علاقمندی به ترجمه این کتاب گفت: تحقیقات انجام شده در موسسه گالوپ و آمار و ارقام برآمده از شاخص کسب و کارهای کوچک ولزفارگو نشان می‌دهد که ۸۸.۶ درصد مالکان کسب و کارها در آمریکا نفر اول و مدیرعامل و همه کاره کسب و کارهای متعلق به خود هستند و به طور میانگین ۵۲ ساعت در هفته کار می‌کنند و ۵۷ درصد آنها هم حداقل شش روز در هفته برسرکار حاضر می‌شوند و ۲۰درصدشان هم هفت روز هفته را کار می‌کنند. به همین دلیل گفته می‌شود، بسیاری از افراد در دام کسب و کارهایی که خودشان راه‌اندازی کرده‌اند، می‌افتند و راه فراری هم از از آن ندارند.

وی ادامه داد: کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق برای صاحبان این کسب و کارها فرصتی را فراهم می‌کند تا اقدام متفاوتی کرده و کسب و کار سودآور، بهتر و قوی‌تری داشته باشند.

سیدپور در ادامه عنوان کرد: واقعیت این است که کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق حاوی رهنمون‌ها و فرمول‌های موثری است که می‌توان با یادگیری آن کسب وکار پولسازی داشت که هم شاهد رشد و شکوفایی کسب و کار بود و هم آزادی فردی صاحبان آن .

به گفته وی، این کتاب به صاحبان کسب و کارها می‌آموزد که  همزمان با رشد و توسعه کسب و کار آسایش و راحتی زندگی را تجربه کنند. برای به دست آوردن این موفقیت‌ها تفاوتی ندارد که افراد صاحب کسب و کارهای بزرگ و یا کوچک و محدود باشند.

سیدپور با اشاره به اینکه، اگر افراد آماده سفر به دنیای کسب و کار و زندگی آسوده و بی‌دغدغه هستند باید این کتاب را با دقت بخوانند، تصریح کرد: در این کتاب توصیه‌ها و نکاتی مطرح شده که اگر به درستی پیاده‌سازی شوند صاحبان کسب و کارها رشد فردی و رشد اقتصادی را همزمان تجربه خواهند کرد.
وی تاکید کرد: کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق در هفت فصل به ما می‌آموزد که چگونه یک کسب و کار سطح سومی بسازیم که بدون حضور ما ثروت تولید کند؟

سیدپور مهمترین سرفصل‌های این کتاب را «یک کسب و کار ایجاد کنید نه یک شغل برای خود»،«چرا مدل سنتی ساختن یک کسب و کار، دیگر کاربردی نیست؟»، «نقشه تفصیلی سطح سه»، «ستون‌های پنج گانه مورد نیاز برای تمام کسب و کارها» و استراتژی شش گانه پشتیبانی از کسب و کار ایجاد شده، برشمرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: عصر آن رسیده که کسب وکارهای کوچک و اسمال بیزینس ها به دانش کاربردی توجه کنند. این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می کند.

اخبار مرتبط:
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند

رئیس کمیسیون نوآوری و تحول و بهره وری اتاق بازرگانی، درباره تلاش وزارت ارتباطات برای اجرا صد درصدی شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: ما چیزی به نام زیرساخت ملی اینترنت را نیاز داریم و در ذات خود چیز بدی نیست. مشکل اینجاست که یک طرز فکر اشتباهی وجود دارد که عده‌ای معتقدند باید اینترنت جهانی را محدود کنیم. طبق اسناد مرکز ملی فضای مجازی گفته شده است که حدوداً پهنای باند داخلی ۷۰ درصد و خارجی ۳۰ درصد باشد.

قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت‌ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می‌گیرند و ارسال می‌کنند.

احمد مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست/ این نامه ارتباطی با بورس کالا ندارد
احمد مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست/ این نامه ارتباطی با بورس کالا ندارد

احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است