کد خبر : 236079
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - 21:07
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

عصبانیت روزنامه نزدیک به سپاه از «بی‌حجابی» زنان در مراسم تودیع مرضیه برومند/ جوان: این «شاخ‌‌وشانه‌کشی» به صورت جدی پیگیری شود

روزنامه جوان نوشت: بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه بدون مراعات ضوابط حدود شرعی و قانونی حجاب در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند. لازم است با پیگیری جدی این شاخ و شانه‌کشی، از قانون و ارزش‌های اخلاقی اعاده حیثیت شود.

عصبانیت روزنامه نزدیک به سپاه از «بی‌حجابی» زنان در مراسم تودیع مرضیه برومند/ جوان: این «شاخ‌‌وشانه‌کشی» به صورت جدی پیگیری شود

به گزارش سایت خبری مدارا، روزنامه جوان مراسم معارفه مرضیه برومند به عنوان رییس خانه سینما را «بسیار متعارف» خوانده از «بی‌حجابی» زنان در این مراسم انتقاد کرده و خواستار پیگیری جدی این «شاخ‌وشانه‌کشی» شده است!

به گنوشته این روزنامه، مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و آتی خانه سینما برخلاف عنوان متعارف و معمولی‌اش بسیار نامتعارف و با اقدامات ساختارشکنانه حاضران انجام شد، به شکلی که می‌توان آن را تودیع اخلاق و معارفه قانون‌شکنی اعضای این خانه ترجمه کرد. بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه بدون مراعات ضوابط حدود شرعی و قانونی حجاب و البته بدون کمترین نگرانی در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند و حتی مرضیه برومند به عنوان مدیرعامل جدید این خانه در حال معانقه و در آغوش کشیدن برخی از آقایان همکار و حاضر در این گعده ساختارشکنانه است. در مورد دیگر مدعوین هم که قس علیهذا.

این روزنامه نزدیک به سپاه در ادامه تاکید کرده است: اگرچه مدت‌هاست به لطف انفعال مسئولان وزارت ارشاد و سازمان سینمایی شاهد اتفاقات ساختارشکنانه و خلاف قانون بسیاری از سینماگران و سلبریتی‌ها هستیم، اما لازم است در این مورد به‌خصوص که در حکم هماوردطلبی و مخدوش کردن وجهه قوانین در گردهمایی‌های این افراد قابل تفسیر است با پیگیری جدی این شاخ و شانه‌کشی، از قانون و ارزش‌های اخلاقی اعاده حیثیت کنند.

اخبار مرتبط:
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد
وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال برخورد با محمد رسول اف برای تولید فیلم بدون مجوزی به نام «دانه انجیر مقدس» که در جشنواره کن پذیرفته شده، نیز گفت: به هر حال این تخلف محرزی است و حتما در سازمان سینمایی طبق قانون برخورد خواهیم کرد، تا شاهد چنین اتفاقاتی دیگر نباشیم.

آرامگاه کوروش مرمت می‌شود
آرامگاه کوروش مرمت می‌شود

مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد از آغاز مرمت آرامگاه کوروش خبر داد. در این پروژه پس از آسیب‌شناسی، قرار است پاکسازی، استحکام‌بخشی و مرمت جداره بیرونی آرامگاه انجام شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است