کد خبر : 233839
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - 16:16
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

دادستان کل کشور: درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز هنوز به سرنخ‌ نرسیده ایم

دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور از لحظه نخست در مسئله مسمومیت دانش‌آموزان قم ورود کرده و با جدیت هر چه تمامتر این موضوع را پیگیری می‌کند.

دادستان کل کشور: درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز هنوز به سرنخ‌ نرسیده ایم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: «محمدجعفر منتظری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهر ساوه، افزود: کارهای کارشناسی گسترده‌ای در این خصوص انجام شده و مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف اطلاعاتی، امنیتی، بهداشتی، درمانی و آموزشی کارهای جمعی را شروع کردند و آزمایش‌های فراوانی انجام شده اما هنوز نتوانسته‌اند به سرنخ های مشخصی برسند.

وی ادامه داد: احتمالاتی داده می‌شود ولی با احتمال نمی‌توان نظر قطعی داد و منتظریم کارهای کارشناسی و سم شناسی به نتیجه نهایی برسد که ببینیم این حادثه تعمدی و یا غیر عمدی بوده است.

دادستان کل کشور با یادآوری بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: در بازدید از شهرک صنعتی کاوه ساوه برخی صنعتگران مشکلات واحدهای صنعتی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

منتظری گفت: امروز که کشور نیازمند تولید اشتغال و کار آفرینی است مهندسان و کارگران متعهد در واحدهای صنعتی خوب کار می کنند، برخی از واحدها مشکلات حقوقی دارند که رسیدگی می‌شود.

دادستان کل کشور افزود: دادستانی کل کشور در راستای تولید و اشتغال در هرکجای کشور در خدمت مدیران صنعت و تولید بوده و امید است مسئولان فعالان اقتصادی را حمایت کنند تا در این جنگ اقتصادی بر دشمن قالب شویم.

منتظری با یادآوری برخی مشکلات مسکن ملی شهرستان ساوه اظهار کرد: این مشکل در دادستانی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: آنچه از اظهارات مردم و مسئولان شنیده شد، عده‌ای قول هایی به مردم دادند که در عمل نتوانسته اند این تعهدات را آنگونه که باید و شاید انجام دهند.

دادستان کل کشور افزود: شاید به علت نوسانات نرخ مصالح ساختمانی باشد که این مشکلات ایجاد شده، مردم توقع دارند مسئولان آنچه را که گفته اند به مرحله اجرا درآورند.

منتظری افزود: ساوه قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود و باید مشکلات صنعتگران این شهرستان رسیدگی و فضای کارآفرینی و اشتغال تقویت شود.

اخبار مرتبط:
وزیر کشور: برخی سعی کردند لفظ حماسهٔ مردم در انتخابات را به مرحلهٔ دوم محدود کنند I ببینید
وزیر کشور: برخی سعی کردند لفظ حماسهٔ مردم در انتخابات را به مرحلهٔ دوم محدود کنند I ببینید

احمد وحیدی وزیر کشور می گوید برخی سعی کردند لفظ «حماسهٔ مردم در انتخابات» را به مرحلهٔ دوم محدود کنند؛ این مطلب مربوط به تمام دورهٔ انتخابات بود. او ادامه داد: اگر انصاف دارند بیایند درباره اهمیت انتخابات و برگزاری انتخابات در بهترین سطح سلامت و امنیت و ابتکارات این انتخابات صحبت کنند. کسانی که صحبت می کنند سعی کنند منصفانه حرف بزنند و سعی نکنند مطلبی را آن جور که دوست دارند تغییر جهت دهند.

اصغر جهانگیر: دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه علنی است
اصغر جهانگیر: دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه علنی است

اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی‌ گفت: بی شک گرامی داشتن این مناسبت‌ها و یادآوری بزرگی آن بزرگانی که در تاریخ اسلام درخشیدند الگوی مناسبی برای شناخت بیشتر سیره آن بزرگواران و توجه به منش آنها در زندگی امروز ما است.

روزنامه جوان: اگر بجای۱۷ هزار نفر، ۷۰۰هزار نفر هم در تصادفات سالانه کشته شوند، برای مسئولان اصلاً مهم نیست
روزنامه جوان: اگر بجای۱۷ هزار نفر، ۷۰۰هزار نفر هم در تصادفات سالانه کشته شوند، برای مسئولان اصلاً مهم نیست

فرمانده پلیس راهور فراجا بار دیگر کیفیت پایین خودروهای تولید داخل را که نقش پررنگی در بروز سوانح مرگبار رانندگی دارند، به باد انتقاد گرفت و گفت هرچه فریاد می‌زنیم خودروها باید ایمن باشد، اتفاقی رخ نمی‌دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است