کد خبر : 232672
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - 10:17
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

تهران فردا توفانی می‌شود / احتمال آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده وجود دارد

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد مدیریت بحران خبر داد و گفت: کوهنوردان آماتور و حرفه ای برای روز جمعه پنجم اسفندماه، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات را جدی بگیرند و از صعود خودداری کنند.

تهران فردا توفانی می‌شود / احتمال آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده وجود دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد مدیریت بحران خبر داد و گفت: کوهنوردان آماتور و حرفه ای برای روز جمعه پنجم اسفندماه، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات را جدی بگیرند و از صعود خودداری کنند.

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق این هشدار برای روز جمعه در سطح استان تهران وزش باد شدید و در مناطق مستعد ارتفاعات احتمال سقوط بهمن پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موارد برای کوهنوردان رعایت اصول اولیه کوهنوردی است گفت: کوهنوردان ضروری است که پس از بارش برف، با اشراف کامل به موارد ایمنی این اقدام را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها احتمال آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده برای روز جمعه در سطح استان مورد انتظار است افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم ضمن اجتناب از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

یزدی مهر از آماده باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و افزود: آمادگی ارگان‌های ذیربط ضروری است.

اخبار مرتبط:
واکنش نرجس سلیمانی به ساخت موزه شهید سلیمانی در پارک چیتگر/این امر از اساس خطاست
واکنش نرجس سلیمانی به ساخت موزه شهید سلیمانی در پارک چیتگر/این امر از اساس خطاست

این هفته خبری درخصوص ساخت‌و‌ساز بزرگ‌مقیاس در محوطه پارک جنگلی چیتگر و ضلع غربی دریاچه منتشر شد. گفته می‌شد قرار است موزه‌ای به نام سردار سلیمانی در این محل ساخته شود که از دوره مدیریت شهری پنجم کلنگ آن به زمین شده است.

یاسین رامین به ۳ سال حبس محکوم شد
یاسین رامین به ۳ سال حبس محکوم شد

دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳۸۸۷ یورویی محکوم کرد.

عضو شورای شهر: نگاه شهرداری به قبر‌های بهشت زهرا، درآمدزایی است
عضو شورای شهر: نگاه شهرداری به قبر‌های بهشت زهرا، درآمدزایی است

عضو شورای شهر ضمن انتقاد از چهار برابر شدن قیمت برخی قبور در بهشت زهرای تهران و تحلیل تبعات اجتماعی این مساله، گفت: به نظر می‌رسد افزایش نزدیک ۳۰۰ درصدی نرخ رزرو طبقه‌های دوم و سوم قبرهای روزدفن بهشت زهرا، ناشی از نگاه درآمدزایی موجود در شهرداری تهران است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است