کد خبر : 224641
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ - 09:57
دسته‌بندی : اصفهان، اقتصادی
چاپ

سرشماری حیات وحش پارک ملی موته انجام شد

سرشماری جمعیت گونه‌های علف خوار شاخص پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته اصفهان طی ۲ روز انجام شد.

سرشماری حیات وحش پارک ملی موته انجام شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ در راستای اجرای سرشماری حیات وحش شاخص استان، برنامه سرشماری پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته واقع در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و گلپایگان در استان اصفهان با حضور کارشناسان معاونت محیط زیست طبیعی، مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان، رئیس و محیط بانان منطقه، همیاران و کوهنوردان علاقه مند، طبق هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده در دی ماه ۱۴۰۱ اجرا شد.

به نوشته مهر؛ در این برنامه برآورد جمعیت گونه‌های علف‌خوار شاخص منطقه شامل: کل و بز، قوچ و میش و آهو انجام و زیستگاه‌های منطقه پایش و بررسی شد.

پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته با وسعت بیش از ۲۰۵ هزار هکتار یکی از مناطق چهارگانه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اصفهان می‌باشد که به عنوان بهترین زیستگاه آهو در کشور شناخته شده و دارای فون و فلور غنی و تنوع زیستی منحصر به فرد است.

اخبار مرتبط:
پاسخ‌های عجیب معاونِ رئیسی به انتقادات قالیباف
پاسخ‌های عجیب معاونِ رئیسی به انتقادات قالیباف

در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.

دلار در بازار آزاد ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان شد
دلار در بازار آزاد ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان شد

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش یافته است.

پورابراهیمی: اقلام ضروری ۲ تا ۳ برابر قیمت ارز ترجیحی به دست مردم می‌رسد
پورابراهیمی: اقلام ضروری ۲ تا ۳ برابر قیمت ارز ترجیحی به دست مردم می‌رسد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر می‌بینیم وضعیت ما در حوزه قاچاق کالا تشدید شده، اما همچنین ارز ترجیحی می‌دهیم با این هدف که مردم با قیمت پایین گوشت و مرغ بخرند، ولی این اقلام ضروری با قیمت ۲ تا ۳ برابر قیمت ارز ترجیحی به دست مردم می‌رسد؛ منطقا باید به این جمع بندی برسیم که ادامه این مسیر به صلاح کشور نیست حتی لازم نیست مجلس ورود کند و با این شرایط دولت، خودش باید در سیاست‌های ارزی تجدیدنظر کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است