کد خبر : 223746
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - 19:36
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

سردار اشتری: بابت همه «قصورهای احتمالی» از مردم و مقام معظم رهبری پوزش می‌طلبم

فرمانده سابق کل انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد.

سردار اشتری: بابت همه «قصورهای احتمالی» از مردم و مقام معظم رهبری پوزش می‌طلبم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فرمانده سابق کل انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد.

به نوشته مهر، سردار حسین اشتری فرمانده سابق کل انتظامی کشور در آئین تکریم فرمانده کل جدید انتظامی کشور با بیان اینکه امیدوارم ۸ سال خدمت بنده در فرماندهی انتظامی مورد قبول خداوند قرار گیرد گفت: در ۸ سال گذشته همواره کوشیدم تا آنجایی که می‌توانم تدابیر مقام معظم رهبری را به همراه نیروهای انتظامی کشور انجام دهم و خدا را شکر می‌کنم که این موضوع با رضایت ایشان همراه شد.

وی با اشاره به بحران‌های سال ۹۶، ۹۸ و سال ۱۴۰۱ گفت: در طول سال‌های فعالیت خود اقدامات متعددی را انجام داده‌ایم و با بحران‌های متعددی نیز مواجه بوده‌ایم.

اشتری با اشاره به نهضت تأمین مسکن برای نیروهای انتظامی گفت: ۱۰ هزار واحد در حال ساخت و ۳۰ هزار واحد نیز در حال ساخت هستند.

فرمانده سابق کل انتظامی کشور ادامه داد: توانستیم بسیاری از خدمات انتظامی را هوشمند کنیم همچنین کوشش برای ارتقای سرمایه اجتماعی فراجا با بکارگیری نیروهای نخبگانی در اولویت برنامه‌های ما بود.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد و به فرموده مقام معظم رهبری مظلوم مقتدر بودیم.

اشتری با بیان اینکه باید برای تمامی نقض‌ها طلب حلالیت کنم گفت: آنچه را توانستم انجام دادم و بابت تمامی قصورها از مردم و مقام معظم رهبری پوزش می‌طلبم.

اخبار مرتبط:
مجری صداوسیما از زاکانی شکایت کرد
مجری صداوسیما از زاکانی شکایت کرد

سیاوش صفاریان پور مجری شناخته شده تلویزیون در حساب ایکس نکاتی را یاداور شد.

عباس عبدی: مَرد‌ها فحاشی می‌کنند، اما زن‌ها را محروم می‌کنند
عباس عبدی: مَرد‌ها فحاشی می‌کنند، اما زن‌ها را محروم می‌کنند

عبدی نوشت: مردها فحاشی می‌کنند زنها را محروم می‌کنند. این خلاصه سیاستگذاری علیه زنان است. ‏خوب اگر جرات دارید مردان را محروم کنید.

چمران: قراردادهای زاکانی محرمانه است، انتشار آن مشکل امنیتی دارد
چمران: قراردادهای زاکانی محرمانه است، انتشار آن مشکل امنیتی دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: قراردادهای شهردار تهران در چین محرمانه بوده و انتشار آن مشکل امنیتی دارد. این قراردادها زیر نظر متخصصین وزارت امور خارجه و بانک مرکزی منعقد شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است