کد خبر : 221035
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - 14:46
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تلاش می‌کنیم موزه اصفهان سال آینده به نتیجه برسد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:توسعه حمل و نقل عمومی، محیط‌زیست بهتر، اقدامات عمرانی تأثیرگذار در زندگی مردم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله خط ۲ مترو و حلقه حفاظتی از اولویت‌های مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۲ است همچنین دنبالیم در سال آتی موزه اصفهان را نیز به نتیجه مطلوب برسانیم.

تلاش می‌کنیم موزه اصفهان سال آینده به نتیجه برسد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موضوع استفاده از سوخت مازوت اظهار داشت: از سالیان قبل با پیگیری مدیریت شهری و دستور دادستان مشعل‌های مازوت‌سوز دو نیروگاه پلمب شد و این موضوع چندین سال ادامه داشت اما در حال حاضر مطلع شدیم مجموعه نیروگاه چند پلمب را باز کرده و از سوخت مازوت استفاده کرده است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در حال بررسی است و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کند تا از سمتی با متخلفان برخورد شود و در ادامه پلمب مشعل‌ها مجدداً انجام شود.

اولویت مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۲ مباحث فرهنگی و اجتماعی است

قربانی همچنین در خصوص بودجه ۱۴۰۲ اصفهان نیز تصریح کرد: شهرداری در حال تهیه بودجه ۱۴۰۲ است و طبق قانون تا ماه جاری فرصت دارد تا آن را به شورای اسلامی شهر تقدیم کند و در این راستا در حال کمک به شهرداری هستیم تا هرچه زودتر به جمع‌بندی برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص میزان بودجه ۱۴۰۲ اعلام کرد: آنچه که تا به الآن مشخص شده این است که در بودجه سال آتی نسبت به سال جاری حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش خواهیم داشت که البته بازهم باید صبر کنیم تا شهرداری لایحه بودجه را ارائه دهد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۲ مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر است، عنوان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی، محیط‌زیست بهتر، اقدامات عمرانی تأثیرگذار در زندگی مردم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله خط ۲ مترو و حلقه حفاظتی از اولویت‌های مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۲ است همچنین دنبالیم در سال آتی موزه اصفهان را نیز به نتیجه مطلوب برسانیم.

اخبار مرتبط:
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است