کد خبر : 211560
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - 20:34
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

گزارش خبرگزاری دولت از مهاباد/ شهر نسبت دیروز آرام است

ناآرامی‌های روزهای گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر روایت های مختلفی را در فضای مجازی مناطق کردنشین استان آذربایجان غربی بویژه مهاباد و بوکان مطرح که این روایتهای نا صحیح بعضا موجب نگرانی مردم شد.

گزارش خبرگزاری دولت از مهاباد/ شهر نسبت دیروز آرام است

به گزارش سایت خبری مدارا ؛ هر چند در روزهای گذشته جو شهر مهاباد توسط اغتشاشگران به هم ریخت و آرامش مردم سلب شد اما با تلاش ماموران پلیس و نیروهای امنیتی اکنون آرامش به شهر بازگشته است.

به نوشته ایرنا، با توجه به روایت های مختلف کانالهای معاند از شهر مهاباد در فضای مجازی استاندار آذربایجان‌غربی شب گذشته به منظور بررسی و رصد اوضاع به شهرستان مهاباد سفر و دستورات لازم را برای تامین امنیت و آرامش این شهر صادر کرد.

محمدصادق معتمدیان در این سفر با حضور در جمع برخی از شهروندان، دست فروش ها ،‌ مغازه داران و داروخانه ها پای صحبت های آنان نشست و همچنین شورای تامین شهرستان مهاباد نیز برگزار شد و تامین امنیت حداکثری با استفاده از توان نیروی انتظامی در دستور کار جدی قرار گرفت و قول برقراری امنیت در این شهر را داد.

امروز یگان های پلیس و سایر نیروهای نظامی با حضور درنقاط مختلف؛ شهر را از لوث وجود اشرار و اغتشاشگران و آشوب طلبان پاک و آرامش مورد انتظار مردم را همچون گذشته برقرار کردند.

خواسته به حق و مطالبه عموم مردم مهاباد پاکسازی شهر از وجود اغتشاشگران و آشوبگران وابسته به گروهک‌های معاند است و بر همین اساس نیروهای انتظامی و امنیتی وارد عمل شدند تا در کمترین زمان ممکن آرامش را به مردم این خطه بازگردانند و بساط ناآرامی‌ها را جمع کنند تا مردم با خیال راحت به کسب و کار خود بپردازند و دانش آموزان در فضای امن و آرام به مدرسه بروند.

شهر مهاباد امروز (یکشنبه) نسبت به چند روز گذشته وضعیت آرام تری داشت ، هر چند در روایت های مختلف برخی از گردانندگان کانال‌های معاند از سقوط این شهرها و در اختیار گرفتن اداره آنها ازسوی اغتشاشگران خبر دادند روایتی که حاکی از داشتن توهم بود تا واقعیت.

اخبار مرتبط:
حجت‌الاسلام انصاری‌راد: ماست‌مالی‌ کردن پرونده کاظم صدیقی به نفع حاکمیت نیست / برخورد مومنانه یعنی چه؟ مگر شما از امام علی(ع) بالاتر هستید؟
حجت‌الاسلام انصاری‌راد: ماست‌مالی‌ کردن پرونده کاظم صدیقی به نفع حاکمیت نیست / برخورد مومنانه یعنی چه؟ مگر شما از امام علی(ع) بالاتر هستید؟

نماینده مجلس ششم گفت: در مقام قضا و اجرا قانون هیچ خودی و غیرخودی معنا ندارد و این تبعیض ناروا و از محرمات قطعی است. برخورد مومنانه دیگر چیست؟ برخورد مومنانه یعنی در چارچوب قانون اتهام را رسیدگی کنند. حتی امام علی هم در محکمه حاضر می‌شد و به قاضی نهی می‌کرد که هیچ تبعیضی میان او و مدعی یهودی نباشد.

فلاحت‌پیشه: متاسفانه قوانین کشور فقط برای مَردم نوشته می‌شود
فلاحت‌پیشه: متاسفانه قوانین کشور فقط برای مَردم نوشته می‌شود

تحلیلگر مسائل سیاسی کشورمان گفت: متاسفانه شاهدیم که در برخی موارد که قانون هم وجود دارد، زور قانون به صاحبان قدرت نمی‌رسد اما برای بخشی از مردم، برخوردکنندگان خود را از قانون بالاتر می‌بینند.

سایت اصولگرا: مجلس دوازدهم نباید حامی بی‌قید و شرط دولت باشد
سایت اصولگرا: مجلس دوازدهم نباید حامی بی‌قید و شرط دولت باشد

یک سایت اصولگرا نوشت: مجلس دوازدهم مانند مجلس یازدهم انقلابی باشد؛ یعنی پایبند به اصول واقعی انقلاب اسلامی. دوم آنکه میانه‌رو و تعقل‌گرا باشد که اگر چنین نباشد طبیعتا هزینه‌های تصمیمات رادیکال را مردم خواهند پرداخت. در کنار داشتن چنین روحیه‌ای باید بتواند نسبت درستی با دولت برقرار کند؛ به این معنی که مجلس حامی بی‌قید و شرط دولت نباشد و از آن سو خود را رقیب سیاسی دولت هم فرض نکند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است