کد خبر : 211542
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - 15:39
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

پروانه سلحشوری: ۵ روز مهلت دارم به دادستانی بروم/من غیر از توییت کردن کار دیگری انجام نداده‌ام

شب گذشته مرکز رسانه قوه قضائیه از احضار برخی چهر‌ه‌های سیاسی، ورزشی و فرهنگی از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل محمدی و برخی چهره‌های فرهنگی خبر داد.

پروانه سلحشوری: ۵ روز مهلت دارم به دادستانی بروم/من غیر از توییت کردن کار دیگری انجام نداده‌ام

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی‌ها این افراد امروز جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار شدند.

به نوشته ایلنا، پروانه سلحشوری درباره احضارش به قوه قضائیه گفت: شب گذشته از طریق توئیتر از خبر احضارم مطلع شدم و در ابلاغیه‌ای که برای من آمده است علت احضار را «دفاع از اتهام انتسابی» عنوان کرده‌اند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من غیر از توییت کردن کار دیگری انجام نداده‌ام. چند روزی بود در فضای توییتر علیه من نوشتند که باید بازداشت شوم و برخورد قاطع با من صورت گیرد و در همین فضا احکامی هم برای من صادر کردند.

وی ادامه داد: طبق ابلاغیه ۵ روز مهلت دارم که به دادستانی تهران مراجعه کنم و این بار هم مانند دفعه پیش حدود ساعت ۱۰ شب از طریق فضای مجازی از احضارم مطلع شدم و بعد به خودم ابلاغیه دادند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: آدرسی که ابلاغیه به آن فرستاده شده است‌، مجلس شورای اسلامی است این در حالی که من ۳ سال است که نماینده مجلس نیستم. امروز هم به من زنگ زدند چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح باید به دادسرای امنیت بروم.

سلحشوری خاطرنشان کرد: من مدت‌ها است به دلیل آسم شدید در تهران زندگی نمی‌کنم و به روستا رفته‌ام امروز صبح هم به صورت کتبی ابلاغیه را در روستا به دست من رساندند.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است