کد خبر : 210476
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - 17:11
دسته‌بندی : اقتصادی، اخبار ویژه
چاپ

بورس امروز مثبت شد

شاخص کل بورس تهران بیش از 2 هزار واحد افزایش پیدا کرد و در ارتفاع یک میلیون و 410 هزار واحد ایستاد.

بورس امروز مثبت شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شاخص کل بورس امروز با ۲۲۸۱ واحد صعود تا رقم یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۰۰۳ واحد صعود کرد و در رقم ۳۹۹ هزار و ۸۱۹ واحد ایستاد. در این بازار ۲۹۵ هزار معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال انجام شد.

ایران خودرو، فجر انرژی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۱۲ واحد افزایش در رقم ۱۸ هزار و ۴۳۱ واحد ایستاد.

در این بازار ۲۳۸ هزار معامله به ارزش ۸۹ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی تندگویان، صنایع پتروشیمی تخت جمشید، پتروشیمی زاگرس و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل آهن و فولاد غدیر ایرانیان، پویا زرکان آق دره و بیمه اتکای ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

اخبار مرتبط:
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟

امسال تا قبل از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند

رئیس کمیسیون نوآوری و تحول و بهره وری اتاق بازرگانی، درباره تلاش وزارت ارتباطات برای اجرا صد درصدی شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: ما چیزی به نام زیرساخت ملی اینترنت را نیاز داریم و در ذات خود چیز بدی نیست. مشکل اینجاست که یک طرز فکر اشتباهی وجود دارد که عده‌ای معتقدند باید اینترنت جهانی را محدود کنیم. طبق اسناد مرکز ملی فضای مجازی گفته شده است که حدوداً پهنای باند داخلی ۷۰ درصد و خارجی ۳۰ درصد باشد.

قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت‌ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می‌گیرند و ارسال می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است