کد خبر : 208695
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - 09:17
دسته‌بندی : اقتصادی، اخبار ویژه
چاپ

توضیحات رئیس سازمان اداری و استخدامی از نحوه محاسبه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان

لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: حداقل یک میلیون تومان برای کارمندان و ۹۰۰ هزار تومان برای بازنشستگان افزایش حقوق در نظر گرفته شده است.

توضیحات رئیس سازمان اداری و استخدامی از نحوه محاسبه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: حداقل یک میلیون تومان برای کارمندان و ۹۰۰ هزار تومان برای بازنشستگان افزایش حقوق در نظر گرفته شده است.

لطیفی گفت: زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری از اول مهر بوده که ضوابط اجرایی آن بررسی و به صورت معوق از مهر‌ماه محاسبه و پرداخت می شود.

به گفته رئیس سازمان اداری و استخدامی، برای کارمندان در این مصوبه سه هزار امتیاز پیش بینی شده به طوری برای کارمندان یک میلیون تومان از محل بند یک تعیین می شود . حق عائله مندی و اولاد هم طبق قانون جوانی جمعیت ۵۰ درصد اضافه می شود به طوری که افراد برای حق عائله مندی ۲۰۰ هزار تومان و برای حق اولاد ۱۰۰ هزار تومان بیش از گذشته دریافت می کنند.

او گفت: برای اعضای هئیت علمی هم تا ۵ درصد فوق العاده مبتنی بر بهره وری و عملکرد اعضای هئیت علمی پرداخت می شود.

لطیفی گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران ۹۰۰ هزار تومان به دریافتی شان اضافه شده و همچنین ۵درصد به مبلغی که شهریور ماه دریافت می کردند اضافه می شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: افراد مشمول مجموعه بهزیستی و کمیته امداد مستمری ۳۰درصد به دریافتی شان اضافه می شود.

اخبار مرتبط:
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟

امسال تا قبل از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند

رئیس کمیسیون نوآوری و تحول و بهره وری اتاق بازرگانی، درباره تلاش وزارت ارتباطات برای اجرا صد درصدی شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: ما چیزی به نام زیرساخت ملی اینترنت را نیاز داریم و در ذات خود چیز بدی نیست. مشکل اینجاست که یک طرز فکر اشتباهی وجود دارد که عده‌ای معتقدند باید اینترنت جهانی را محدود کنیم. طبق اسناد مرکز ملی فضای مجازی گفته شده است که حدوداً پهنای باند داخلی ۷۰ درصد و خارجی ۳۰ درصد باشد.

قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت‌ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می‌گیرند و ارسال می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است