کد خبر : 202239
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - 12:33
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کیهان: رئیسی در ماجرای ژینا‌امینی نباید به معترضان فرصت عرض اندام می‌داد

روزنامه حسین شریعتمداری بار دیگر خواستار برخورد شدید به معترضان به مرگ ژینا امینی شد.

کیهان: رئیسی در ماجرای ژینا‌امینی نباید به معترضان فرصت عرض اندام می‌داد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود شماره امروز خودش همانند دو هفته اخیر به ماجرای ژینا امینی پرداخت و نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات نوشته است آقای رئیسی در ماجرای اخیر محافظه‌کاری کرده است!
گفتم: راست می‌گوید! اگر محافظه‌کاری نمی‌کرد که به پادوهای اسرائیل فرصت آدم‌کشی و آتش‌زدن اموال عمومی و دزدی از بانک‌ها و حمله به مردم کوچه و بازار و آتش‌زدن آمبولانس‌ها و به آتش‌کشیدن قرآن و ده‌ها جنایت دیگر داده نمی‌شد و آن عده از مدعیان اصلاحات که آتش‌بیار معرکه و تشویق‌کننده آشوبگران بودند را به حال خود رها نمی‌کردند!
گفت: ایشان گفته است حوادث اخیر، ریشه خارجی نداشته است!
گفتم: باز هم راست گفته! نتانیاهو هم می‌گفت سرمایه‌های اسرائیل در داخل ایران هستند!
گفت:‌ برخی از این مدعیان اصلاحات که در بسیاری از موارد، مواضع آمریکا و اسرائیل را بر زبان و قلم دارند با چه رویی ادعای ایران‌دوستی و‌… می‌کنند؟!
گفتم: یارو به دوستش گفت؛ سه تا مورچه از درختی بالا می‌رفتند. مورچه اولی گفت؛ دوتا مورچه پشت سر من است. دومی گفت؛
یک مورچه پشت من است و سومی گفت؛ ده تا مورچه پشت سر من حرکت می‌کنند! چطور چنین چیزی ممکن است؟! دوستش
گفت؛ نمی‌دانم و یارو گفت؛ خُب مورچه سومی دروغ می‌گفته!

اخبار مرتبط:
انتقاد شدید عضو شورای شهر از زاکانی /  شربیانی: با ایجاد رعب و وحشت می‌خواهند شورا را تحقیر کنند / دستور آمده شهردارهای مناطق با اعضای مخالف با شهردار تهران، همکاری نکنند
انتقاد شدید عضو شورای شهر از زاکانی / شربیانی: با ایجاد رعب و وحشت می‌خواهند شورا را تحقیر کنند / دستور آمده شهردارهای مناطق با اعضای مخالف با شهردار تهران، همکاری نکنند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی دوره حضورم در شورا طرح «یک چالش، یک راه حل» و درنهایت «پیگیر کار مردم» را دنبال کردم؛ یکی از اساسی‌ترین دلایل بنده در این راستا توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حضور در جمع مردم بود که در همین راستا ۵۲ بار در جمع مردم حضور یافتم.

چای چکش سبز یعنی چه؟
چای چکش سبز یعنی چه؟

وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک چای می‌تواند آغازگر یک روز پرتلاش دیگر باشد. همچنین شما با نوشیدن چای در ساعات کاری خود می‌توانید خستگی فعالیت روزانه‌تان را کاهش دهید. چای یک نوشیدنی معجزه‌گر است که می‌تواند آغاز روابط دوستی و آشنایی نیز باشد.

خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی

شومیز و تونیک نوعی بلوز زنانه است که در مدل‌ها، اندازه‌ها و در جنس‌های مختلف در قیمت‌های متنوع تولید می‌شود. با خرید شومیز مجلسی و اسپرت زنانه می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه و یا جشن‌های رسمی استایلی زیبا برای خود بسازید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است