کد خبر : 201358
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - 22:54
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

۲ کشته و ۲۵ مجروح ناآرامی های کرمانشاه

دادستان کرمانشاه گفت: متأسفانه در درگیری‌های شب گذشته در کرمانشاه ۲ نفر کشته شده‌اند که مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده ، چرا که این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند.

۲ کشته و ۲۵ مجروح ناآرامی های کرمانشاه

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شهرام کرمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ناآرامی‌های روز گذشته کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه در جریان اغتشاشات روز گذشته ۲ نفر به قتل رسیده‌اند.

وی افزود: مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده چراکه این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: در جریان این نا آرامی‌ها ۲۵ نفر از معترضین و نیروهای انتظامی و همچنین مردم عادی که توسط معترضین مورد هجوم قرار گرفتند، نیز مجروح شده‌اند.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست، مواظب جوانان و نوجوانان خود باشند تا وارد این قضایا نشوند. چون ضدانقلاب قطعا در صدد برانگیخته کردن جوانان است.

اخبار مرتبط:
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی

شومیز و تونیک نوعی بلوز زنانه است که در مدل‌ها، اندازه‌ها و در جنس‌های مختلف در قیمت‌های متنوع تولید می‌شود. با خرید شومیز مجلسی و اسپرت زنانه می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه و یا جشن‌های رسمی استایلی زیبا برای خود بسازید.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم
بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم

برای پاسخ دادن به سؤال بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم؟ ابتدا باید با لاتاری آشنا شویم. لاتاری آمریکا یک برنامه مهاجرتی است که به شهروندان دیگر کشورها امکان مهاجرت به ایالات متحده آمریکا را فراهم می‌کند. در این برنامه، شهروندان دیگر کشورها ازجمله ایرانی‌ها، می‌توانند شانس دریافت ویزای مهاجرتی به آمریکا را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است