کد خبر : 200293
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - 23:44
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اجتماعی
چاپ

سفر زمینی اربعین فعلا منتفی شد/ وسیله حمل و نقل در عراق کم است

رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: سفر مردم به اربعین منتفی است به جز سفر هوایی که ممنوعیتی وجود ندارد.

سفر زمینی اربعین فعلا منتفی شد/ وسیله حمل و نقل در عراق کم است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت مرزهای کشور، بیان کرد: وسیله حمل و نقل در آن سوی مرز کم است یا وجود ندارد به خاطر همین قیمت ها چند برابر افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل سفر مردم به اربعین منتفی است به جز سفر هوایی که ممنوعیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در عراق مشکلاتی از قبیل تامین آب آشامیدنی و گرمای هوا وجود دارد. اگر تا ۴۸ ساعت آینده تغییری در شرایط ایجاد شد ما به اطلاع مردم می‌رسانیم ولی بدون تغییر شرایط، نمی‌توانیم مجوز حرکت زائران را بدهیم.

اخبار مرتبط:
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد
پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد اعضای شبکه شیطان پرستی که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علائم و نماد‌های خاص شیطان پرستی بر روی البسه، سر، صورت و موی سر با الصاق نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است