کد خبر : 199914
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - 19:08
دسته‌بندی : سیاسی، اسلاید
چاپ

آصفری: ادعای شبکه «ایران اینترنشنال» درباره رد کردن شروط ایران توسط آمریکا کاملاً کذب است

نماینده مجلس یازدهم گفت: «مشخصا به دلایل امنیتی و محرمانگی نمی‌توانیم مواردی را ذکر کنیم اما مهم این بوده است که به علت تجربه بدعهدی آمریکا تضمین کسب کنیم و در بند توافق این مسئله بیاید و یکی از بندهای این توافق باشد و همچنین برداشتن همه تحریم ها بخصوص تحریم های بعد از خروج آمریکا از برجام نیز در این بین مهم است و در مذاکرات ایران همواره ذکر شده است».

آصفری: ادعای شبکه «ایران اینترنشنال» درباره رد کردن شروط ایران توسط آمریکا کاملاً کذب است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کلاف سردرگم برجام حالا اینقدر مبهم شده است که مشخص نیست توپ در زمین کدام طرف قرار دارد.تنها و تنها همه طلبکار این صحنه هستند و نتیجه قابل لمسی نیز تاکنون بدست نیامده است.پاسخ ایران به طرح بورل و پاسخ آمریکا به شروط ایران هم در تمامی جزئیات در ابهام قرار دارد و حتی در یک مورد صدای مجلس را نیز درآورد و مسئولین سیاست خارجی ناچار به پاسخگویی شدند اما کماکان جامعه از روند این توافق سرنوشت ساز بی خبر است و باید صبر کرد تا شاید دور جدیدی از مذاکرات اخبار جدیدی به همراه داشته باشد.

محمدحسن آصفری،نماینده مجلس،در آغاز درباره جلسه غیرعلنی مجلس مبنی بر توضیح باقری کنی درباره شروط ایران به سایت «خبرسراسری» گفت: «پاسخ ایران به آنها این است که مهم ترین مسئله ایران این است که سیاستی در بین باشد که مجددا ما شاهد دبه کردن آمریکا در مذاکرات نباشیم و تضمین های لازم و همچنین رفع تحریم ها در زمان مشخص رعایت شود.جمهوری اسلامی نظرات خود را به این طرح اعلام کرده بود تا اروپایی ها آمریکا را در جریان بگذارند.مهم ترین مسئله برای ما ضمانت آمریکاست و برداشتن سریع تحریم که همواره مدنظر ما بوده است».

او در ادامه درباره جزئیات تضمین‌های ایران از آمریکا و قابلیت اجرایی آن افزود: «مشخصا به دلایل امنیتی و محرمانگی نمی‌توانیم مواردی را ذکر کنیم اما مهم این بوده است که به علت تجربه بدعهدی آمریکا تضمین کسب کنیم و در بند توافق این مسئله بیاید و یکی از بندهای این توافق باشد و همچنین برداشتن همه تحریم ها بخصوص تحریم های بعد از خروج آمریکا از برجام نیز در این بین مهم است و در مذاکرات ایران همواره ذکر شده است».

آصفری در پایان درباره بررسی ایران بر روی پاسخ آمریکا گفت: «پاسخ آنها این است که در مورد این موارد حضورا صحبت شود و مستقیما با آمریکا و اروپا صحبت کنیم تا ایرادات رفع شود که منتظر زمان آن هستیم تا مذاکرات جدیدی شکل بگیرد. صحبتی هم که اینترنشنال اعلام کرده است که آمریکا شروط ایران را رد کرده است کاملا کذب است».

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است