کد خبر : 195616
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - 15:15
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

کشف جسد حلق‌آویز شده یک خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود و یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

کشف جسد حلق‌آویز شده یک خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد

به گزارش سایت خبری مدارا؛عصر روز جمعه ۱۷ تیرماه با استشمام بوی تعفن در محل منزلی در نجف‌آباد جسد ۵ نفر از اعضای یک خانواده کشف شد.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

وی افزود: با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده شد ۵ نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

جعفری با بیان اینکه تحقیقات قضایی در خصوص ابعاد حادثه فوت خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد اصفهان آغاز شده است، ادامه داد: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه مسأله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آن‌ها اخذ شود.

وی تصریح کرد: پس از حصول نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید

اخبار مرتبط:
عباس عبدی: مَرد‌ها فحاشی می‌کنند، اما زن‌ها را محروم می‌کنند
عباس عبدی: مَرد‌ها فحاشی می‌کنند، اما زن‌ها را محروم می‌کنند

عبدی نوشت: مردها فحاشی می‌کنند زنها را محروم می‌کنند. این خلاصه سیاستگذاری علیه زنان است. ‏خوب اگر جرات دارید مردان را محروم کنید.

چمران: قراردادهای زاکانی محرمانه است، انتشار آن مشکل امنیتی دارد
چمران: قراردادهای زاکانی محرمانه است، انتشار آن مشکل امنیتی دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: قراردادهای شهردار تهران در چین محرمانه بوده و انتشار آن مشکل امنیتی دارد. این قراردادها زیر نظر متخصصین وزارت امور خارجه و بانک مرکزی منعقد شده است.

ئیس پلیس فتا: لایو‌های مستهجن و تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در اینستاگرام را شناسایی می‌کنیم
ئیس پلیس فتا: لایو‌های مستهجن و تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در اینستاگرام را شناسایی می‌کنیم

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است