کد خبر : 192735
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - 10:53
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

روبرتو باجو: شرم آور است که ایتالیا در جام جهانی نباشد

روبرتو باجو این را «دیوانگی» می‌داند که ایتالیا به‌عنوان قهرمان اروپا به جام جهانی صعود نکرد.

روبرتو باجو: شرم آور است که ایتالیا در جام جهانی نباشد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تیم ملی فوتبال ایتالیا با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی از رسیدن به جام جهانی بازماند تا ناکام بزرگ رقابت های انتخابی لقب گیرد. این در حالی بود که ایتالیا در تابستان عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را به دست آورده بود.

روبرتو باجو گفت: ایتالیا قهرمان اروپا شد، به نظر من شرم آور و دیوانگی است که این تیم نتوانست به جام جهانی راه یابد. ناکامی در رسیدن به قطر پیامدهای «روانی» ایجاد کرد. بالاخره هر تیمی در فوتبال می تواند یک روز بد داشته باشد و فکر می کنم ایتالیا با وجود شایستگی برابر مقدونیه روز بدی داشت و حریف هم از همین مسئله استفاده کرد و توانست برنده شود. فکر می‌کنم ایتالیا با حذف جام جهانی با عواقب روانی روبرو شد. در بازی با آرژانتین این مسئله را در تیم شاهد بودیم. شما نمی توانید آرامش و اعتماد به نفس بازیکنان آرژانتین را با وضعیت فعلی ما مقایسه کنید.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: روبرتو مانچینی کار خارق‌العاده‌ای انجام داد، باید به او احترام گذاشته شود و به او اجازه داده شود به کارش ادامه دهد. ما استعدادهای جوانی داریم که به آنها فرصت بازی در سری آ داده نمی شود و این یک مشکل شناخته شده ساختاری در فوتبال ایتالیا است.

در صورتی که اکوادور به دلیل جعل اسناد یکی از بازیکنان خود در مسابقات مقدماتی حذف شود، هنوز شانس بسیار بسیار ضعیفی برای حضور ایتالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ وجود دارد.  ایتالیا به عنوان بالاترین تیم در رده بندی جهانی فیفا ممکن است جای این تیم را بگیرد اما به احتمال زیاد تیم دیگری از آمریکای جنوبی به جای آن تیم صعود خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایتالیا این هفته در دیداری که در ومبلی بین قهرمان اروپا و آمریکای جنوبی برگزار شد با سه گل شکست خورد. لائوتارو مارتینز در دقیقه ۲۸، آنخل دی‌ماریا در دقیقه ۱+۴۵ و دیبالا ۴+۹۰ برای آرژانتین گل‌زنی کردند.

اخبار مرتبط:
واعظ‌آشتیانی:  واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید مشکل‌ساز شود
واعظ‌آشتیانی: واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید مشکل‌ساز شود

امیررضا واعظ آشتیانی، از مدیران سابق استقلال، درباره واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس و چالش‌های تحریمی این مجموعه گفت: من بعید می‌دانم مشکلی برای فعالیت ایجاد شود. الان کل کشور ما تحریم است؛ ما هم در حال انجام دادن کار‌هایمان هستیم. در حوزه ورزش فقط فیفا و ای. اف. سی پول ما را بلوکه کرده‌اند که آن هم به علت چالش بانکی است. فعالیت ورزشی ایران منعی ندارد.

پلیس با کمک حراست وزارت ورزش در ورزشگاه‌های کشور دوربین هوشمند نصب می‌کند
پلیس با کمک حراست وزارت ورزش در ورزشگاه‌های کشور دوربین هوشمند نصب می‌کند

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از خراب کردن پنالتی توسط وحید امیری جمله جالبی به این بازیکن گفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است