کد خبر : 192578
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - 15:12
دسته‌بندی : ورزشی، اخبار ویژه
چاپ

بازی ایران – اروگوئه هَم لغو شد

بازی ایران - اروگوئه لغو شد! تیم ملی فوتبال کشورمان پیشنهادی برای دیدار مقابل اروگوئه داشت که به دلیل مسیر طولانی تا آمریکای جنوبی از حضور در این دیدار انصراف داد.

بازی ایران – اروگوئه هَم لغو شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان که قرار بود در آمریکای شمالی و برای دیدار با کانادا در خاک این کشور اردوی خود را برپا کند، با لغو این دیدار مسیر خود را تغییر داد و حالا به دنبال برپایی اردو در قطر است. در این بین پیشنهادی هم از سوی اروگوئه برای بازی دوستانه آمده بود که فدراسیون شرایط این پیشنهاد و بازی با اروگوئه را بررسی کرد.

با توجه به زمان پیشنهادی دیدار با اروگوئه که ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) بود و مسیر طولانی پروازی از خاورمیانه تا مونته‌ویدئو، پایتخت اروگوئه که در جنوب قاره آمریکای جنوبی قرار دارد، دراگان اسکوچیچ از حضور تیمش در این دیدار استقبال نکرده است.

تیم ملی برای حضور در اروگوئه و انجام بازی دوستانه با این تیم، علاوه بر از دست دادن اردوی خود در قطر، فرصت بازی دوستانه بیشتر را هم از دست می‌داد و صرفاً باید در تک بازی مقابل اروگوئه شرکت می‌کرد. از همین رو و با توجه به مسیر طولانی تا کشور اروگوئه، تیم ملی از حضور در این بازی انصراف داد.

اخبار مرتبط:
روزنامه اصولگرا: آینده استقلال و پرسپولیس به شدت با خطر روبه‌روست
روزنامه اصولگرا: آینده استقلال و پرسپولیس به شدت با خطر روبه‌روست

روزنامه جوان نوشت: ظاهراً اتفاقاتی که نگران به وقوع پیوستن آن‌ها بعد از واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال بودیم، خیلی زودتر از آنچه منتظرشان بودیم در حال وقوع هستند.

واعظ‌آشتیانی:  واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید مشکل‌ساز شود
واعظ‌آشتیانی: واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاید مشکل‌ساز شود

امیررضا واعظ آشتیانی، از مدیران سابق استقلال، درباره واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس و چالش‌های تحریمی این مجموعه گفت: من بعید می‌دانم مشکلی برای فعالیت ایجاد شود. الان کل کشور ما تحریم است؛ ما هم در حال انجام دادن کار‌هایمان هستیم. در حوزه ورزش فقط فیفا و ای. اف. سی پول ما را بلوکه کرده‌اند که آن هم به علت چالش بانکی است. فعالیت ورزشی ایران منعی ندارد.

پلیس با کمک حراست وزارت ورزش در ورزشگاه‌های کشور دوربین هوشمند نصب می‌کند
پلیس با کمک حراست وزارت ورزش در ورزشگاه‌های کشور دوربین هوشمند نصب می‌کند

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است