کد خبر : 191295
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - 16:12
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

نگذاریم‌ مردم قربانی کم‌تجربگی ما شوند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورا عرصه لغزنده‌ای است، گفت: ما نیازمند تعریف اخلاق حرفه‌ای برای شوراها هستیم.

نگذاریم‌ مردم قربانی کم‌تجربگی ما شوند

به گزارش مدارا،غلامرضا منتظری صبح امروز در اجلاسیه روسای شورای استان‌های کشور در گرگان اظهار کرد: اجلاس ها باید بر مبنای نظام مسائل شوراها تشکیل شود و هر اجلاس به طور پلکانی حداکثر به یک الی دو مسئله اساسی بپردازد در غیر این صورت در هر اجلاسی شاهد تکرار دغدغه ها و مشکلات خواهید بود.

وی افزود: پس از احصای نظام‌ مسائل باید نشست مشترک با روسای استان های مرتبط و تخصصی مجلس گذاشته شود و تشکیل این پیوند ضروری است تا سهم و نقش مجلس شورای اسلامی در گره‌گشایی مشهود باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان‌ها نشست مشترک اعضای شورا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به طور مرتب و براساس تعیین محدوده زمانی برگزار شود، یادآور شد: لباس ما در مجلس شورای اسلامی با لباس شوراهای شهر و روستا یکسان و لباس خدمت است.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم شیرینی خدمت به کام مردم بنشیند شوراها باید به نمایندگان مجلس نزدیک باشند، تاکید کرد: با توجه به اینکه ماموریت های ما مشترک است باید با هدف هم‌افزایی و رفع مشکلات و حل مسائل کنار یکدیگر بنشینیم.

منتظری با بیان اینکه بهتر است در این اجلاس‌ها  روسای کمیسیون های تخصصی مجلس نیز دعوت شوند، متذکر شد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، ممکن است این چهار سال در عرصه خدمت حضور داشته باشیم و چهار سال بعدی دیگر نباشیم حال چرا مردم باید قربانی تجربه اندک ما شوند؟

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، خواستار تدوین یک کتاب حاوی تجربه‌های تلخ و شیرین شوراها اعم از تجربه‌ها، آسیب‌ها، خلاقیت‌ها و غیره شد و تاکید کرد: تجربه های گذشته به اعضای شوراها کمک شایانی خواهد کرد.

وی بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط شوراها تاکید کرد و افزود: شورا عرصه لغزنده ای است و ما نیازمند تعریف اخلاق حرفه ای برای اعضای شوراها هستیم.

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است