کد خبر : 190571
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - 14:54
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

رئیسی علت گرانی‌ها را توضیح دهد

نماینده مردم سلماس در مجلس به نتیجه رسیدن مذاکرات نهایی برجام، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در بازار و حمایت از تولید کنندگان، کشاورزان، دامداران، باغداران و اقشار ضعیف را به عنوان سه انتظار مردم از رئیس جمهور معرفی کرد.

رئیسی علت گرانی‌ها را توضیح دهد

به گزارش مدارا، یعقوب رضازاده در جلسه علنی امروز( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستورخطاب به رئیس جمهور گفت: ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع از جنابعالی و دولت انقلابی، بابت حضور میدانی و عملیاتی در استان‌های محروم و مرزی کشور، کنترل و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، هماهنگی بین سران سه قوا در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

 نماینده مردم سلماس در مجلس ضمن تشکر از نمایندگان مجلس باب تصویب طرح شفافیت قوای سه گانه گفت: این طرح موجب شفافیت آراء قوای سه گانه و اطلاع رسانی به موقع به ملت ایران می‌شود.

به نتیجه رسیدن برجام، نظارت بر بازار و حمایت از تولیدکنندگان سه انتظار مردم از رئیسی است

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره انتظار مردم از دولت سیزدهم گفت: اولین انتظار به نتیجه رسیدن مذاکرات نهایی برجام است. با وجود همه شیطنت‌های طرف‌های اروپایی و آمریکایی و اجرای قانون راهبردی مجلس این مهم ضرورت دارد. دومین انتظار کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در بازار به ویژه اقلام اساسی مردم و شفافیت علت گرانی‌ها برای ملت ایران از طریق شخص رئیس جمهور است. سومین انتظار هم حمایت از تولید کنندگان، کشاورزان، دامداران و باغداران و اقشار ضعیف ملت در تامین کالاهای اساسی مردم.

نماینده مردم سلماس در مجلس یازدهم در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش به تکمیل فاضلاب شهری سلماس و تازهشهر، ابلاغ مجوز ملاقات‌های کمیته امنیت سلماس – بانه – ترکیه، و واگذاری اعتبار برای سد زولا و سد دیریک و سد شهدای تازهشهر و تکمیل سازه سیلاب بند را خواستار شد.

اخبار مرتبط:
لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

انتقاد ۲ نامزد انتخابات مجلس از قالیباف/ مجتبی رحماندوست: رئیس مجلس حق ندارد بگوید که تو را یک روز از حضور در مجلس محروم یا عزل می‌کنم
انتقاد ۲ نامزد انتخابات مجلس از قالیباف/ مجتبی رحماندوست: رئیس مجلس حق ندارد بگوید که تو را یک روز از حضور در مجلس محروم یا عزل می‌کنم

نامزد دور دوم انتخابات مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تنها دستگاهی است که رئیس آن نمی‌تواند کسی را عزل کند، این امکان دارد که معاون نظارت، قوانین و کارشناسان خودشان را جابه‌جا کنند، اما یک نماینده مجلس محکم می‌تواند در برابر رئیس مجلس هر چیزی را در چارچوب شرع، قانون و ادب بگوید، رئیس حق ندارد بگوید که تو را یک روز از حضور در مجلس محروم یا عزل می‌کنم. بنابراین ظرفیتی که برای اداره مجلس گذاشته شده است، یک ظرفیت مشارکت عمومی و اداره جمعی هست نه اداره فردی!

معین‌الدین سعیدی: اختلاس چای دبش و باغ ازگُل بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
معین‌الدین سعیدی: اختلاس چای دبش و باغ ازگُل بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟

لایحه حجاب کماکان محل بحث جامعه و دولت و مجلس است. روزنامه کیهان نیز می گوید که نیازی به قانون در حوزه‌ی حجاب نداریم و باید رفتار دیگری صورت بگیرد. از سوی دیگر حساسیت جامعه نیز نسبت به مسائل این چنینی باعث بروز برخی نارضایتی‌ها شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است