کد خبر : 189268
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - 14:46
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

قتل فجیع پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد

دادستان بردسیر: متهم، مقتول را به نحو شدید مورد کتک‌کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر 9ساله وارد و منجر به مرگ وی می‌شود.

قتل فجیع پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد

به گزارش مدارا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک ۹ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و عدم کنترل خشم پدر، این کودک ۹ ساله را به کام مرگ کشاند.

به گزارش ایسنا، افشین صالحی نژاد با تاکید بر این مطلب که پرونده مربوط به این قتل به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، افزود: بامداد دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک ۹ ساله در این شهرستان، بلافاصله بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر و وقوع بزه قتل بود، فورا تحقیقات جنایی آغاز و در بازجویی ها و تحقیقات اولیه مشخص شد، این کودک توسط پدرش را به قتل رسیده که فورا دستور بازداشت متهم صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتککاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر ۹ساله وارد و منجر به مرگ وی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه‌اش را تنبیه اعلام کرده و بیان داشته قصد کشتن او را نداشته است.

اخبار مرتبط:
وزارت راه: محدوده تخت جمشید و میدان نقش جهان اصفهان دچار فرونشست زمین شده‌اند
وزارت راه: محدوده تخت جمشید و میدان نقش جهان اصفهان دچار فرونشست زمین شده‌اند

علی بیت‌الهی، رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد زیادی از ثار تاریخی و بنا‌های ارزشمند کشورمان در زون‌هایی با خطر فرونشست زمین واقع شده‌اند، گفت: در استان فارس بیشترین نرخ فروشست در محدوده مرودشت بوده و نرخ آن در این منطقه به ۱۷ سانتیمتر در سال می‌رسد که آثار تاریخی تخت جمشید و نقش رستم در این محدوده قرار دارد. وی با بیان اینکه در استان اصفهان هم اثر تاریخی میدان نقش جهان به عنوان مهمترین نماد تاریخی ایران متاسفانه دچار فرونشست زمین و ترک خوردگی عجیب شده است، ادامه داد: نرخ فرونشست در میدان نقش جهان به حدود ۵ سانتیمتر در سال رسیده.

ناصر امانی: بانک شهر روی چه حسابی ۲۰ هزار میلیارد تومان از حساب شهرداری برداشت کرده؟/ مهدی اقراریان: شهرداری باید از پستو خارج شود
ناصر امانی: بانک شهر روی چه حسابی ۲۰ هزار میلیارد تومان از حساب شهرداری برداشت کرده؟/ مهدی اقراریان: شهرداری باید از پستو خارج شود

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

مجری صداوسیما از زاکانی شکایت کرد
مجری صداوسیما از زاکانی شکایت کرد

سیاوش صفاریان پور مجری شناخته شده تلویزیون در حساب ایکس نکاتی را یاداور شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است