کد خبر : 189242
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - 12:46
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

واکنش معاون زنان رئیس جمهور به آزار جنسی در سینما

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره نشست با هنرمندان زن سینما برای رفع مشکلات بانوان هنرمند گفت: نباید اجازه دهیم فساد از هر نوعی در سینما و سایر مراکز فرهنگی و هنری رخنه کند.

واکنش معاون زنان رئیس جمهور به آزار جنسی در سینما

به گزارش مدارا، انسیه خزعلی در پاسخ به سوالی در مورد مشکل هنرمندان زن سینما که اخیرا مطرح شده بود، اینگونه توضیح داد و اظهار داشت: دیداری با برخی از هنرمندان زن عرصه سینما داشتیم، تعدادی از هنرمندان که حقیقتا خواهان سالم سازی محیط سینما بودند مشکلات خود را مطرح کردند و برخی از آنها گلایه‌ داشتند از اینکه ورودی‌های هنرمندان به عرصه سینما ضابطه‌مند نیست و نیاز به نظارت و استانداردسازی دارد.

خزعلی افزود: برای پشتیبانی از این اصلاحات با پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گروه اخلاق حرفه‌ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده که پنج نفر از بانوان هنرمند نیز عضو این گروه هستند تا از حقوق بانوان دفاع کنند.

گروه اخلاق حرفه‌ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده که پنج نفر از بانوان هنرمند نیز عضو این گروه هستند تا از حقوق بانوان دفاع کنند

وی تاکید کرد:  در معاونت امور زنان جلسات مشترک با بانوان هنرمند از اصناف گوناگون داریم و از پیشنهادهایی که برای سالم‌سازی عرصه هنر و ایمن شدن آن برای بانوان است، استقبال می‌کنیم  و اگر لازم باشد، حمایت حقوقی هم از این هنرمندان انجام خواهد شد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در نهایت نباید اجازه دهیم فساد از هر نوعی در سینما و سایر مراکز فرهنگی و هنری رخنه کند.

اخبار مرتبط:
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف

هنوز دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نشده اما سطح تنش‌ها بین برخی جریانات اصولگرا و قالیبافی‌ها درباره ریاست بالا گرفته است و صحبت از اتهامات جدید در میان است.کامران غضنفری که جزو منتخبان تهران برای ورود به مجلس دوازدهم است در یادداشتی که اخیرا منتشر کرده، مدعی دادن وعده‌هایی از جنس وام و خودرو و عضویت در کمیسیون مورد علاقه در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف شده است.

نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد
نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد

محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

مهرداد لاهوتی: مجلس یازدهم به وظیفه خودش درباره رفع مشکلات اقتصادی عمل نکرد
مهرداد لاهوتی: مجلس یازدهم به وظیفه خودش درباره رفع مشکلات اقتصادی عمل نکرد

منتخب مجلس دوازدهم گفت: مجلس یک وظیفه قانون‌گذاری دارد و یک وظیفه نظارتی. مجلس یازدهم اولویت‌های اقتصادی و مشخصا رفع مشکلات اقتصادی را در قانون‌گذاری‌اش قرار نداد و طرح‌ها و لوایحی را بررسی کرد که خیلی از آنها ضرورتی نداشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است