کد خبر : 187146
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - 06:08
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

ناگفته‌های خاتمی از تفاوت ارتش جمهوری اسلامی با ارتش سایر کشورها

سید احمد خاتمی گفت: ارتش با پایبندی به اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام در مقایسه با سایر ارتش‌های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

ناگفته‌های خاتمی از تفاوت ارتش جمهوری اسلامی با ارتش سایر کشورها

به گزارش مدارا، سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در جمع دانشجویان، فرماندهان و استادان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه امروز جایگاه ارتش در تراز جمهوری اسلامی ایران قرار دارد گفت: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه ارتش سرافراز و مردمی با پایبندی به اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام در مقایسه با سایر ارتش‌های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های نظامی امیدهای آینده نظام اسلامی هستند اظهار داشت: جوانان باغیرت، متعهد و تلاشگر این سرزمین با اولویت قرار دادن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی نمی‌گذارند کمترین آسیبی به این نظام مقدس وارد شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ارتش امروز، دقیقا همان ارتشی است که حضرت امام خمینی (ره) می‌خواست و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن را شجره طیبه برمی‌شمارند، تصریح کرد: معرفت، بینش و عقیده در ارتش سرفراز اسلام حرف اول را می‌زند و تا زمانی که این اولویت‌ها در ارتش مردمی ما وجود دارد، هیچگاه دچار کج‌روی، لغزش و بی‌تفاوتی نخواهد شد.

خاتمی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما همواره در خدمت به مردم شریف و همیشه در صحنه کشورمان پیشگام هستند عنوان کرد: هرگونه تحرک و تلاش ارتش مایه عزت اسلام و مسلمین است. نیروهای مسلح با اولویت قرار دادن ارزش‌ها، اعتقادات، امنیت و آسودگی خاطر هموطنانمان، امثال شهیدان بزرگواری چون صیاد شیرازی، کلاهدوز و… را تقدیم این نظام و کشور کردند.

وی با بیان اینکه گام‌های استوار سربازان اسلام و پیشرفت روزافزون در حوزه نظامی و تسلیحاتی همواره موجی از ترس و لرزه را بر اندام دشمنان این مرز و بوم انداخته است خاطرنشان کرد: کارکنان غیور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار جامعه اسلامی هستند.

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است