کد خبر : 179882
انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - 03:18
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

افزایش دو برابری مبتلایان به کرونا

افزایش دو برابری مبتلایان به کرونا

به گزارش مدارا،بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی با اشاره به شهر‌های زرد و آبی اظهار کرد: هفته گذشته تعداد شهر‌های زرد کم بود، اما امروز بالا رفته است و این نقشه عملاً در هر حال هشدار است.

او ادامه داد: طبق اعلام ستاد ملی موارد بستری ۲ برابر شده است و این شرایط نیز در استان محسوس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه نباید فقط متمرکز اومیکرون شد، تصریح کرد: آمار اومیکرون نباید ما را به اشتباه بیندازد، باید بر روی کووید ۱۹ متمرکز شد و متأسفانه در استان، آمار سرپایی ۲ برابر شده و هشت شهرستان نیز آمار افزایشی دارد و زنگ‌های خطر به صدا درآمده است. پس باید براساس شرایط، اقدامات سختگیرانه را در پیش گرفت.

او عنوان کرد: مرتباً گلایه این است که مردم و سازمان‌ها دچار عادی انگاری شده اند، برای پیشگیری از شرایط موجود باید تصمیم گیری کرد با گلایه که کاری پیش نمی‌رود، بر همین اساس در هر ۱۲ شهرستان، اتاق اصناف و سازمان صمت و سمن‌ها، تمامی تالار‌ها و رستوران را مورد بررسی قرار دهند، میزان رعایت پروتکل‌ها ارزیابی شود.

اکرمی در پایان بیان کرد: مراکز بهداشت سراسر استان و ادارات ورزش و جوانان از باشگاه‌ها بازدید و روند را رصد کنند، در بحث تهویه مدارس نیز برنامه ریزی شود.

اخبار مرتبط:
ریاض به کمک واشینگتن به تل‌آویر نزدیک می‌شود
ریاض به کمک واشینگتن به تل‌آویر نزدیک می‌شود

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در ریاض گفت آمریکا به مراحل پایانی توافق امنیتی با عربستان سعودی نزدیک است و اگر عربستان روابط خود با اسرائیل را عادی کند، این توافق امنیتی به عربستان پیشنهاد می‌شود. بلینکن فاش کرد که قرار بود در ‍۱۰ اکتبر سال گذشته میلادی در عربستان سعودی و اسرائیل حضور داشته باشد تا به طور خاص بر بخش فلسطینی توافق عادی‌سازی روابط عربستان و اسرائیل تمرکز کند چرا که این بخش این یک جزء اساسی آن است. اما این اتفاق به دلیل حملات ۷ اکتبر (۱۵ مهر) حماس به اسرائیل رخ نداد.

عمل جراحی مغز در اصفهان رایگان است
عمل جراحی مغز در اصفهان رایگان است

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: عمل جراحی مغز در اصفهان رایگان است.

دور دوم انتخابات در کلانشهرها اهمیت بیشتری دارد
دور دوم انتخابات در کلانشهرها اهمیت بیشتری دارد

منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور نمایندگان با رای بالا برای ضمانت اجرایی کارهای نظام امر مهمی است و این موضوع در کلانشهرها اهمیت بیشتری دارد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است