کد خبر : 164093
انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - 11:47
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

برنامه دریافت تیک آبی توئیتر متوقف شد

برنامه دریافت تیک آبی توئیتر متوقف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛  توئیتر اعلام کرد این برنامه برای بررسی درخواستهایی که تاکنون ارسال شده اند، متوقف شده است. این شرکت در توییتی اعلام کرد دریافت درخواستهای احراز هویت برای تیک آبی بزودی دوباره آغاز می شود.

تیک آبی برای تایید هویت حساب یک کاربر طراحی شده است. حسابهایی که درخواست احراز هویت می دهند باید در شش گروه شامل ۱- دولت ۲- شرکتها، برندها و سازمانها، ۳- سازمانهای خبری و خبرنگاران ۴- سرگرمی ۵- ورزش و بازی ۶- فعالان سازمان دهندگان و سایر افراد تاثیرگذار قرار داشته باشند.

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود برنامه درخواست احراز هویت را تا چند هفته آینده به صورت تدریجی برای کاربران عرضه می کند. در فرآیند جدید بررسی هویت صاحب حساب، هر کسی می تواند از بخش تنظیمات حساب خود برای احراز هویت درخواست کند.

کاربران برای این که واجد احراز هویت شوند، باید در ۱۲ ماه گذشته تابع قوانین توئیتر بوده و در شش ماه گذشته در این پلتفرم فعال بوده باشند. همچنین حساب توئیتری باید شامل یک تصویر و یک نشانی ایمیل یا شماره تلفن تایید شده باشد. کاربرانی که تایید شوند، تیک آبی را به صورت اتوماتیک دریافت خواهند کرد. کسانی که درخواستشان رد شود، ۳۰ روز پس از تصمیم توئیتر می توانند مجددا درخواست کنند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، سیستم درخواست عمومی توئیتر در سال ۲۰۱۷ متوقف شد اما چهره های برجسته همچنان قادر به دریافت تیک آبی در این شبکه اجتماعی بودند.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است