کد خبر : 126983
انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - 01:35
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

محمدباقر نوبخت ادعا کرد: تحریم‌ها کشور را شکوفا کرده است

محمدباقر نوبخت ادعا کرد: تحریم‌ها کشور را شکوفا کرده است

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در شورای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: ٣٨ پروژه در استان فارس دارای ویژگی‌های جهش تولید است که اگر با مشارکت بخش خصوصی ۱ هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان در سال جاری برای این طرح‌های سرمایه گذاری صورت بگیرد و بالغ بر ۵ هزار و ۵٣۵ فرصت شغلی در فارس ایجاد خواهد شد.

وی افزود: موضوعات و مشکلات استان فارس به صورت ویژه ای دسته بندی شده‌اند و در راستای برطرف شدن مشکلات آن می‌توان از این پروژه‌ها بهره برداری کرد.

او یادآور شد: تاکنون ۳ هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان از ۵۵ پروژه‌ای که در استان فارس در پی سفر رئیس جمهوری به استان با اعتباری بالغ بر ۱ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود تخصیص داده شد.

نوبخت تاکید کرد: در راستای تکمیل پروژه‌های ناتمام استان فارس بالغ بر ۱ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز است این در حالی است که برای تکمیل پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان نیز ٣٠٠ میلیارد تومان باید تخصیص یابد.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: ١۵ پروژه در استان فارس امکان تکمیل شدن با اعتباری بالغ بر ٢ هزار و ٣٧٠ میلیارد تومان را دارند.

او ادامه داد: در راستای تکمیل پروژه‌های جهش تولید با صدور مجوز در کشور بالغ بر ٨٠ هزار میلیارد تومان امکان برداشت از منابع مالی دولت وجود دارد و در راستای محقق شدن معنویات مقام معظم رهبری برای تمام استان‌های کشور برنامه ریزی جهش تولید صورت گرفته است.

به اعتقاد نوبخت کشور در شرایطی کاملاً متمایز نسبت به گذشته بوده و وجود تحریم‌ها برعلیه کشور باعث شد تا توانمندی‌های کشور بیش از گذشته شکوفا شده و ایران پس از تحریم‌ها با سرعت بیشتری در مسیر توسعه قرار بگیرد.

اخبار مرتبط:
سردار رادان: اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
سردار رادان: اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد ضد ارزش‌ها را ارزش نشان دهد و به ارزش‌ها خدشه وارد کند و این یعنی بدون سلاح از درون به ما حمله کرده است. ضد عملیات "وعده صادق" یعنی تهی کردن ما از درون که دشمنان با شدت بیشتری از قبل می‌خواهند آن را انجام دهند.

نماینده مجلس: هدف از عملیات وعده صادق تنبیه اسرائیل بود
نماینده مجلس: هدف از عملیات وعده صادق تنبیه اسرائیل بود

رییس کمیسیون امنیت ملی مدعی شد: هدف از عملیات «وعده صادق» تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

علیرضابیگی: قوه قضائیه باید به پرونده کاظم صدیقی رسیدگی کند
علیرضابیگی: قوه قضائیه باید به پرونده کاظم صدیقی رسیدگی کند

نماینده تبریز در مجلس گفت: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است