کد خبر : 174445
انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - 08:27
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

دفتر آیت الله مجتهدشبستری: مگان خودروی داخلی محسوب می شود

دفتر آیت الله مجتهدشبستری: مگان خودروی داخلی محسوب می  شود

به گزارش مدارا، دفتر این عضو مجلس خبرگان به خبر مزبور واکنش نشان داده است.

در پاسخ دفتر آیت الله مجتهدشبستری آمده است:

‌با سلام، خبری از سوی آن جریده در روزهای گذشته منتشر گردید که کسی که با واردات خودروی خارجی مخالف است، خودش سوار مگان می‌شود، همراه با عکس از حضرت آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، جای تأسف است که آن روزنامه مطلبی را بدون بررسی و اطلاع کافی منتشر کرده است. لذا جهت تنویر افکار عمومی در پاسخ به آن نکاتی ذکر می‌شود که مستدعی است طبق قانون مطبوعات در همان صفحه منتشر شود:

۱) خودروی مگان مونتاژ داخل تا سال ۹۲ در شرکت پارس‌خودرو تولید می‌شد لذا خودروی داخلی محسوب می‌شود.
2) اتومبیل مگان که مدت کوتاهی ایشان از آن استفاده می‌کرده شخصی نبوده و فرد خیری آن را به مصلای تبریز هدیه کرده بود و اینک نیز در اختیار همان مصلا است و آیت‌الله مجتهدشبستری بیش از چهار سال است که برای ایاب و ذهاب از پژوپارس استفاده می‌کند.
3) آنچه در مصاحبه فوق‌الذکر آمده که مخالفت با واردات خودروی خارجی است مبتنی بر سیاست‌های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی است و این هرگز بدین معنا نیست که انحصار تولید خودرو در دست دو شرکت خودروسازی دولتی باشد بلکه با ورود بخش خصوصی در عرصه تولید و ایجاد رقابت، کیفیت بالا رفته و قیمت‌ها هم متعادل خواهد شد و لازم است دولت هم به‌طور جدی بر قیمت و کیفیت نظارت کند.
4) ایشان در توضیح مصاحبه هم آورده‌اند که در صورتی که هیچ راهی برای حل مشکلات صنعت خودرو غیر از واردات نباشد بدیهی است که در حد ضرورت باید اعمال شود و من نیز با آن موافق هستم.
امید است خدای متعال همه ما را در مسیر صدق و تقوا هدایت فرماید.

اخبار مرتبط:
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت

رئیس اورژانس کاشان گفت: واژگونی خودروی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی برجای گذاشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به پروژه‌های بهسازی و اصلاح محورهای برون شهری گفت: حجم بالای ترافیک و اضافه بار ناوگان باربری به مرور زمان زیرساخت‌هایی مثل آسفالت را از بین می‌برد.

مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست
مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست

رئیس اتحادیه صنف خوار و بار و آجیل‌فروشی اصفهان گفت: مشکل اصلی کمبود برنج در استان‌ها، نبود کالا نیست؛ بلکه کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است