کد خبر : 39789
انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - 00:27
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ما و اهداف اولیه انقلاب

ما و اهداف اولیه انقلاب

حقیقت و حقانیت حرکت اصیل انقلاب اسلامی، دوست و نیک سیرت بودن ایرانیان و منادی صلح و آرامش در جهان بودن جمهوری اسلامی ایران، چنان در دلهای جهانیان ریشه دوانیده  که ترامپ امریکایی و احدی دیگر نمی توانند از دلهای مردم جهان بزدایند.


به گزارش سایت خبری مدآراکمال الدین پیر مئوذن نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت:همه قدرت انقلاب اسلامی در حمایت از مردم از آن نهفته است و هر اقدامی که به شکاف میان نظام و مردم بیانجامد، ضربه ای به انقلاب اسلامی است.

ملت رشید ایران اسلامی همچنان در دفاع از انقلاب و اهداف و آرمانها نظام بر آمده از آن ثابت قدم است و استقلال و عزتی را که با ایثار و فداکاری و ریخته شدن خون پاک فرزندان رشید خود بدست آورده است، به هیچ قیمتی از دست نخواهند داد.

هموطنان حق طلب ایران بر اصول و اهداف اولیه مستحکم انقلاب اسلامی یعنی استقلال،  آزادی و جمهوری اسلامی پای می فشرد و با تمام توان از اصلاحات اعتدالی پاسداری می کنند.

مردم فهیم کشورمجدد امسال نیز با انتخاب مسیر اصلاحات اعتدالی و گام برداشتن در راه تحقق اهداف اولیه انقلاب به جهانیان نشان داده است که از توانایی و درک لازم و کافی برای تشخیص مصالح خود بهره مند است و نیازی به رای و نظر بیگانگان ندارد.

بدون تردید بی اعتنایی به مطالبات مشروع و قانونی مردم، به تدریج می تواند دستاورد های درخشان انقلاب و انتخابات ریاست جمهوری اخیر را در سطوح داخلی و خارجی تحت الشعاع قرار داده و روند امور را در مسیری که خواست همه مخالفان جمهوری اسلامی از جمله آمریکاست به پیش ببرد.

جوانان بایستی، امروز و همواره، در کانون توجهات رهبران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و رفع مشکلات معیشتی مردم و جلوگیری از بار شدن هزینه های نامناسب بر دوش ملت و توجه به اهداف انقلاب و نیز اصلاحات اعتدالی و پاسخگویی حاکمیت به مطالبات قانونی و مشروع مردم باید بجد توسط عموم صاحب منصبان مورد پی گیری واقدام قرار گیرد.

عدم توجه موثر به مشکلات عدیده اقتصادی و بحران بیکاری و اهداف اولیه انقلاب ، گسترش دامنه شکاف حاکمیت و ملت و ایجاد فضای بی اعتمادی به صاحب منصبان را باعث می شود‌.

دلسوزان انقلاب ، شهروندان فعال ، مطبوعات و صاحبان سایت وقلم، بایستی همه توان خود را صرف دفاع از اهداف اولیه انقلاب ، حقوق مشروع و مسلم و الویت دار ملت کنند، چرا که نمی توان شاهد نا امیدی و یاس مردم و عواقب بحران ساز آن بود.

جامعه بیش از هر زمان دیگری به ثبات و اقتدار و امنیت و سرمایه گذاری نیازمند است و با ایجاد صمیمیت، همدلی و نشاط در جامعه اسلامی و نیز بها دادن تاثیر گذار به ارمانهای انقلاب ، خواست و مطالبات واقعی مردم، مراتب میسور است.

دقت و حساسیت در تصویب بودجه سال آتی، حاکی از بیم و هراس برخی از مسئولان از فضای یاس و ناامیدی در مردم است و در جوهر آن خیرخواهی برای نظام و انقلاب نهفته است.

درسایه توجه دست اندرکاران نظام به ارمانها و اهداف انقلاب ،دل بستن به ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه پرنشاط، پویا و متنوع ایران و سو استفاده از آن خیال خامی بیش برای شرارت طلبان نخواهد بود.

مبارزه قاطع با فساد مالی و اقتصادی موجب امید و آرامش خاطر همه مردم و اهتمام مجدانه برای افزایش ظرفیت های شغلی کشور و تامین رفاه آحاد ملت و به ویژه اعطای حقوق کامل شهروندی عموم ایرانیان در همه زمینه ها و انتخابات ها، موجبات اطمینان و اعتماد آحاد مردم شریف ایران زمین است.

سربلندی و سرافرازی دین و انقلاب و ملک و ملت ایران، آرزو و آرمان همه ایرانیان است.
اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است