کد خبر : 38594
انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - 01:28
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

امشب محقق می شود/ صعود یوزها به نیمه نهایی جام ملت های آسیا

امشب محقق می شود/ صعود یوزها به نیمه نهایی جام ملت های آسیا

امروز تاریخ فوتبال کشورمان نشان می دهد که همواره در مقابل تیم های شرق آسیا بهتر بازی کرده ایم؛ به خصوص در سال های اخیر که همواره تیم برتر میدان بوده ایم.


به گزارش سایت مدآرا، شاگردان کارلوس کی روش در شرایطی امروز به مصاف تیم ملی چین می روند که پس از سال ها رویارویی با این تیم شرق آسیا، در اندیشه پیروزی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی هستند.
یوزهای ایرانی می خواهند امشب بلیت برگشت اژدهای سرخ به کشورشان را OK کنند و یک قدم مهم را تا رسیدن به فینال مسابقات بردارند.
چین را می توان ماکت مشابه ویتنام و ژاپن دانست که از فوتبال سرعتی سود می برد و به طور قطع امروز با تفکرات مارچلو لیپی مربی بزرگ ایتالیایی به سیستم دفاعی و چشم دوختن به ضدحملات روی خواهد آورد.
لیپی به خوبی می داند که تیم ملی ایران در خط حمله زهردار و آتشین است و کوچک ترین غفلت دفاعی، بلای عمان را این بار سر آنها خواهد آورد.
تیم تحت هدایت او یک بار در انتخابی جام جهانی مقابل برابر شاگردان کی روش تن به شکست داد و اکنون نیز با استرس و نگرانی خاص باید گام به میدان بگذارد.
شکست چینی ها مقابل کره جنوبی در مرحله گروهی جام ملت های آسیا نیز از مدعی بودن این تیم در جام هفدهم کم کرد تا این بار نیز برابر تیم قدرتمند کشورمان به چالش بخورد.
قدرتنمایی کشورمان در چهار دیدار گذشته با چهار پیروزی، ۹ گل زده و بدون گل خورده، شاگردان لیپی را برای بازی امشب بیش از گذشته نگران کرده است.
آنها می دانند که ایران یکی از قدرتمندترین ترکیب تیمی تاریخ فوتبال خود را در اختیار دارد و هیچ نگرانی بابت خطوط پرمهره تیم تحت هدایت کی روش دیده نمی شود.
با این حال کارلوس کی روش با تفکرات هوشمندانه خود همچنان اصرار دارد که ایران تیم مدعی نیست.
سرمربی پرتغالی سفیدپوشان کشورمان در مصاحبه قبل از بازی امشب برابر چین تاکید کرد که یک تیم مدعی را بر تن بازیکنان تیمم نمی‌بینم و آن‌ها باید تلاش مضاعفی برای شکستن طلسم قهرمانی انجام دهند.
در واقع این سیاست کی روش، انگیزه را در شاگردانش برای تلاش بیشتر و تداوم پیروزی ها دوچندان می کند و از سوی استرس را به حریفان می دهد.
کی روش اهمیت زیادی برای عبور از سد چین قائل است چرا که می داند یک موفقیت دیگر را پس از ۱۲ سال برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد.
تیم ملی ایران ۱۲ سال می شود که نتوانسته به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برسد و اکنون فرصت طلایی برای کسب این موفقیت توسط شاگردان کی روش فراهم شده است.
امشب ۸۰ میلیون ایرانی چشم به ساق های طلایی مهاجمان جنگنده تیم ملی دوخته اند و البته به نسبت دوره های قبل با آرامش و اعتماد به نفس بیشتری به پیروزی کشورمان دلخوش بوده و قهرمانی را برازنده ملی پوشان می دانند.
کی روش که این روزها بازار داغ رفتنش از ایران را بازتاب داده، به خوبی می داند رسیدن به جام زرین افزون بر اینکه عیار تیم ملی تحت هدایتش را بالا می برد، سود آنچنانی را برای خود او تضمین می دهد.
بنابراین عبور از ۲ بازی فینال گونه تا رسیدن به بازی پایانی جام هفدهم تنها هدفی است که کارلوس کی روش به دور از هرگونه هیاهویی دنبال می کند.
باید دید امشب کدام تیم مسیر تلخ برگشت به خانه را به حریف خود دیکته می کند.
اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است