کد خبر : 38491
انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - 02:01
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

وقایع سال ۸۸ به روایت تاجزاده و زاکانی

وقایع سال ۸۸ به روایت تاجزاده و زاکانی

دومین مناظره میان مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی بر سر مسائل انتخاباتی سال ۱۳۸۸ و وقایع بعد از آن آغاز شد.


به گزارش سایت خبری مدآرا: بعد از ظهر امروز، (چهارشنبه) دومین مناظره از سه مناظره میان تاجزاده معاون اسبق سیاسی وزارت کشور دو دولت اصلاحات و علیرضا زاکانی نماینده اسبق بسیج دانشجویی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با محوریت موضوعات مربوط به انتخابات سال ۱۳۸۸ و وقایع پس از آن آغاز شد.

هفته گذشته نیز  این دو فعال سیاسی  در ارتباط با موضوع کوی دانشگاه در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ در حضور اصحاب رسانه مناظره‌ایی ۵ ساعته داشتند.

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی محل برگزاری این مناظره است. در موزه شهدای هفتم تیر درست جایی میان سردیس‌ها، تابلوها و یادگاری‌های شهدای حادثه ترور صندلی‌هایی روبه روی میز و صندلی محل استقرار مناظره کنندگان چیده شده است.

عکس‌هایی از امام خمینی(ره)، آیت‌الله خامنه‌ای، شهید مطهری، شهید چمران، آیت الله طالاقانی و شهید رجایی در اطراف صندلی های سالن به روی دیوار به چشم‌ می خورد.

بیش از یک ساعت زودتر از آغاز زمان مناظره فیلمبرداران و تصویربرداران آنلاین برای چک کردن شرایط نور و برق وسایل وارد سالن شدند.

پس از خبرنگاران، اول زاکانی و به فاصله دو الی سه دقیقه ای تاجزاده وارد سالن شدند.

طبق قرعه کشی انجام شده آغاز کننده مناظره تاجزاده است و مجری برنامه مناظره پیشین مسئولیت اجرای این مناظره را نیز بر عهده دارد.
ادامه دارد

 

اخبار مرتبط:
فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است
فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است

فرماندار اصفهان گفت: دهیاران دامنه دغدغه مندی خود را از مسائل عمرانی روستاها به نیازهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و سلامت گسترش دهند.

بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد
بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وارد شدن خسارت به بیش از ۶ هزار هکتار از باغ ها و مزارع استان بدنبال بارش های فروردین سالجاری خبر داد.

۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۲ هزار نفر در این استان در سال‌های اخیر زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی، با خواندن و نوشتن آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است