کد خبر : 38347
انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - 04:19
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سخنگوی جمنا: سطح زندگی مردم نسبت به قبل انقلاب بهتر شده است

سخنگوی جمنا: سطح زندگی مردم نسبت به قبل انقلاب بهتر شده است

سخنگوی جمنا تحول فکری و فرهنگی را مهمترین دستاورد انقلاب خواند و گفت: البته در بخش هایی همچون حل مشکلات اقتصادی مردم تا رسیدن به نقطه مللوب فاصله داریم.


به گزارش سایت خبری مدآرا امسال در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در تاریخ کشور به ثبت خواهد رسید که به عقیده بسیاری انقلاب اسلامی ایران در کنار دستاوردها، همچنان در بخش هایی توفیقات مورد نظر را حاصل نکرده است.

سید محمد حسینی در تشریح مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب به خبرآنلاین گفت: تحول فکری و فرهنگی به ویژه در نسل جوان را می‌توان مهمترین دستاورد انقلاب دانست زیرا در نتیجه همین تحول بود که اعتماد به نفس و خودباوری در افراد ایجاد و فرصتی فراهم شد تا جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، صنعت، کشاورزی، ورزش دستاوردهای قابل قبولی عرضه کنند به گونه‌ای که امروز رتبه ما در بسیاری از حوزه‌ها قابل ملاحظه بوده و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی با تاکید بر رشد توسعه انسانی در ایران بعد از انقلاب ادامه داد: سرعت توسعه انسانی در نتیجه گسترش مراکز آموزشی، سطح سواد مردم و فرصت هایی بود که با پیروزی انقلاب فراهم شد تا استعدادها شکوفا شود. این تحول در نیروی انسانی و رشد و ارتقا آن منشا همه تحولاتی شد که ما توانسته ایم در سلول های بنیادی، نانو، هوافضا، هسته ای، صنایع دفاعی و پزشکی جایگاه مناسبی در سطح جهانی پیدا کنیم.

حسینی با بیان اینکه با وجود همه رویش ها، همچنان در برخی حوزه ها ضعف‌هایی وجود دارد، ادامه داد: در تمام سال های بعد از پیروزی انقلاب، کشور همواره با دشمنی هایی روبرو بوده که مصداق آن را می توان در جنگ ۸ ساله و تحریم هایی و تهدید ها به خوبی مشاهده کرد؛ البته در داخل هم برخی از دست اندرکاران عزم، اراده و جدیت لازم را برای عبور از مشکلات نداشتند. این در حالی است که اگر فرهنگ انقلابی و روحیه بسیجی در کشور حاکم بود می توانستیم در بسیاری زمینه های دیگر دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

وی صنعت خودروسازی را یکی از بخش های ناموفق در کشور خواند و گفت: صنعت خودروسازی به عنوان صنعت مادر که هم می‌تواند اشتغال آفرین و هم ارزآور باشد اما تا قرار گرفتن در جایگاه مطلوب فاصله دارد.

سخنگوی جمنا ادامه داد: در مسائل معیشتی و اقتصادی هم اگرچه سطح زندگی مردم با قبل از انقلاب بهتر و متفاوت شده است اما در همین ایام شاهد برخی مشکلات معیشتی هستیم که نیاز است مسئولان با انسجام و همبستگی مشکلات از سر راه مردم برداشته شود و ما بتوانیم به عنوان یک نظام مستقل، الگو و الهام بخش در سطح منطقه و جهان مطرح باشیم.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است