کد خبر : 38189
انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - 20:29
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سلطان موز کیست؟

سلطان موز کیست؟

نماینده سبزوار در مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور! شما که امروز داعیه مبارزه با فساد و افشای مفسدان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید، نگاهی بیندازید که سلطان موز چه نسبتی با شما دارد، نگاهی به پرونده‌های نزدیکترین افراد به شما و بعضاً دختران معاونین شما بیندازید.


به گزارش سایت خبری مدآرا؛: حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نمایندگان و رئیس‌جمهور اگر در عمل به راه امام و شهدا اعتقاد دارند، باید دهه فجر سال ۵۷ را یادآوری کنند که با رانت‌خواری، رشوه‌خواری، فاصله طبقاتی، فساد، جیره‌خواری، تبعیض و بی‌عدالتی مبارزه کردیم.

وی افزود: از تاریخ هر ملت می‌توان سرنوشت آن ملت را پیش‌بینی کرد، مطالعه تاریخ قبل از انقلاب، مطالعه ارزش‌های دهه فجر ۵۷ و صداقت و یکرنگی ۸ سال دفاع مقدس و اوضاع امروز جامعه نشان از بیماری جامعه است، مدیران شایسته خانه‌نشین شدند، از رئیس‌جمهور گرفته تا وزرا و نمایندگان مجلس به مردم دروغ می‌گوییم.

نماینده سبزوار در مجلس تصریح کرد: علل هر واقعه را باید در حوادث گذشته آن جستجو کرد، آگاهی عمیق و ریشه‌دار از مسائل ۴۰ ساله انقلاب موجب توانمندی ما خواهد شد، امامی که پرچم رهایی و آزادی را در کنار مردم بر دوش کشید و بر ضد شاه و فساد مبارزه کرد، دلیل آن چه بود؟

مقصودی گفت: اگر شرایط امروز کشور را نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اوضاع خوبی نیست و اگر خود را اصلاح نکنیم، حتماً دوباره دهه فجر ۵۷ با اصلاحات و اتکا به مبانی امام و رهبر انقلاب همانند قیام ۹ دی ۸۸ پدید می‌آید.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها فرمودند با استکبار و استعمار مبارزه کنیم، امام فرمود آمریکا از انگلیس بدتر است و انگلیس از آمریکا بدتر و شوروی از هر دو بدتر است، اما امروز امید به برجام و FATF و دیگر اسناد استعماری و استکباری بستیم.

نماینده سبزوار اضافه کرد: جناب آقای رئیس‌جمهور! شما که امروز داعیه مبارزه با فساد و افشای مفسدان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید، نگاهی به پرونده اطرافیان و نزدیکان خود بیندازید، نگاهی بیندازید که سلطان موز چه نسبتی با شما دارد، نگاهی به پرونده‌های نزدیکترین افراد به شما و بعضاً دختران معاونین شما بیندازید.

وی همچنین گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور! شما به سبزوار آمدید و قول دادید راه‌آهن عملیاتی شود اما خبری نشد، از استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار خبری نشد، آقای رئیس‌جمهور! قول دادید جاده سبزوار به سلطان‌آباد ۲ بانده شود اما خبری نشد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است