کد خبر : 36942
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - 21:50
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مدیرکل دفتر شبکه نمایش خانگی:«مستند هاشمی زنده است» هیچ مجوزی ندارد

مدیرکل دفتر شبکه نمایش خانگی:«مستند هاشمی زنده است» هیچ مجوزی ندارد

مدیرکل دفتر شبکه نمایش خانگی، مستند و کوتاه سازمان سینمایی اعلام کرد: مستند «هاشمی زنده است» به کارگردانی علی طادی فاقد هرگونه مجوز ساخت و نمایش است. 


مدآرا | حسین پارسایی درباره مستند «هاشمی زنده است» که در برخی سایت‌های فروش فیلم عرضه شده و در محافلی همچون دانشگاه هم نمایش داده شده و قرار است در جشنواره مردمی عمار هم اکران شود، بیان کرد: آثاری که دارای پروانه نمایش باشند حتما در پروانه آن‌ها قید می‌شود که در مراکز فرهنگی، جشنواره یا VOD حق نمایش دارند یعنی اثری که مجوز دارد صرفا در همان محدوده‌ای که مجوز تعیین کرده امکان نمایش خواهد داشت که ممکن است مثلا یک نمایش تک‌سانس باشد. این فیلم مستند هیچ مجوزی ندارد و در هیچ جایی نمی‌تواند نمایش داده شود.

او ادامه داد: ضمن اینکه هر مجوز نمایش، بازه زمانی دارد. مستند «هاشمی زنده است» حتی برای تک سانس هم طبق مقررات و آیین‌نامه‌های معاونت نظارت و ارزشیابی باید از دفتر نمایش خانگی،  مستند و کوتاه مجوز بگیرد و هر اثری حتی اگر یک فیلم کوتاه باشد و نمایش عمومی داشته باشد، نه مکان و نه مدت زمان اثر هیچ اهمیتی ندارد اما آنچه مهم است مجوزی است که باید از این دفتر بگیرد.

پارسایی در پاسخ به اینکه آیا برای ساخت هم احتیاج بوده حتما پروانه ساخت صادر شود؟ گفت: ۱۰۰ درصد لازم بوده و تمام آثار باید هم پروانه ساخت داشته باشند و هم پروانه نمایش و در این مورد (مستند هاشمی زنده است)؛ کل اثر فاقد مجوز است. به این ترتیب در چنین مواردی، مسوولان محل اکران هر فیلم، باید استعلام کنند که آیا این اثر دارای مجوز هست یا خیر و اگر اینطور نباشد براساس گزارش‌ها از طریق حراست سازمان سینمایی اقدام خواهد شد.

به گزارش ایسنا،براساس آنچه در سایت جشنواره‌ی فیلم عمار منتشر شده،آمده است که علی طادی کارگردان مستند «هاشمی زنده است»،فرزند ابوالقاسم طالبی طادی (کارگردان سینما) است./ایسنا

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است