کد خبر : 36523
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - 03:54
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

بلیت مترو گران نمی شود

بلیت مترو گران نمی شود

رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات یکی از اعضا مبنی بر بلیت ۱۰ هزار تومانی مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم ۱۰ هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت نداریم.


به گزارش سایت خبری مدآرا محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز برای اولین بار تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در شورای شهر تهران مطرح شد، گفت: اعضای شورا پس از ماه‌ها تحقیق و تفحص در مورد موسسه همشهری نظرات خود را بیان کردند.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه تحقیق و تفحص چه می‌شود، گفت: یا باید به سازمان تخلفات اداری ارجاع داده شود و یا موضوع برای پیگیری بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شود.

هاشمی همچنین از تصویب کلیات انتشار ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت:‌ بر این اساس ۲۰۰۰ میلیارد تومان این اوراق به مترو و ۱۰۰۰ میلیارد تومان به اتوبوس اختصاص داده می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات یکی از اعضای شورامبنی بر بلیت ۱۰ هزار تومانی برای مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم ۱۰ هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت نداریم./ایسنا

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است