کد خبر : 36275
انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - 22:04
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جوانان را نا امید و آواره وطن نکنیم/ پایتخت نشینان پز عالی و جیب خالی شده اند

جوانان را نا امید و آواره وطن نکنیم/ پایتخت نشینان پز عالی و جیب خالی شده اند

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جوانان هنوز امید دارند حاکمیت برای اشتغال آنها تمهیداتی بیندیشد و هنوز ماندن در ایران عزیز را بر مهاجرت به کشورهای خارجی به امید بهبود شرایط ترجیح داده اند. آنها را ناامید و آواره وطن نکنیم از معیارها و ملاک های مدیریتی در انتصابات استفاده کنیم.


به گزارش سایت خبری مدآرا : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به تیم اقتصادی دولت گفت: تیم مدیریت اقتصادی دولت را تغییر دادیم تا با اتخاذ سیاست‌های اقتصادی درست و کارآمد مرحمی بر این دردها باشد اما با انتصاباتی خارج از شایسته سالاری و بدون توجه به ظرفیت جوانان متخصص و تحصیلکرده دانشگاهی در انتصابات اخیر نه تنها دردی درمان نشد بلکه سوهانی بر روح مردم شدند که این تیر خلاص زدن به امید و اعتماد خیلی از جوانان تحصیل کرده دانشگاهی است.

وی ادامه داد: جوانان هنوز امید دارند حاکمیت برای اشتغال آنها تمهیداتی بیندیشد و هنوز ماندن در ایران عزیز را بر مهاجرت به کشورهای خارجی به امید بهبود شرایط ترجیح داده اند. آنها را ناامید و آواره وطن نکنیم از معیارها و ملاک های مدیریتی در انتصابات استفاده کنیم.

سیده فاطمه ذوالقدر به روابط بین المللی ایران اشاره کرد و گفت: در بخش بین المللی و روابط خارجی همانگونه که در برجام تصمیمی زیرنظر رهبری معظم انقلاب از سوی مجموعه ارکان نظام گرفته شد، جمهوری اسلامی به همه دنیا نشان داد در سیاست خارجی خود بر پایه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت برای تأمین منافع ملی اهل منطق، گفتگو و تعامل است.

وی ادامه داد: اگرچه این سیاست معقول از سوی ناتانیاهو، ترامپ و برخی رفتارهای ناثواب در داخل مورد هجمه قرار گرفت و این دو همانند دولبه یک قیچی هریک به منظور خاص خود برای نقض و قطع برجام به حرکت درآمدند ولی آنچه حاصل شد تهدید منافع ملی ایران و ایرانیان است.

نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت:  همانطور که همگان اطلاع داریم پایتخت نشینان مصداق بارزی از پز عالی و جیب خالی شده اند و به جای بهره مندی از عناصر توسعه یافتگی کلان شهر در مشکلات متعددی از حیث آلودگی هوا، ایاب و ذهاب، ترافیک، حاشیه نشینی لجام گسیخته و مظاهر و جلوه های ناراحت کننده آن؛ فقر، اعتیاد، طلاق و نابسامانی های اجتماعی، تورم در زمینه مسکن،اجاره و موادغذایی در رنج هستند.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان باید موضوع فقر و محرومیت که در تهران و شهرستان های حاشیه ای آن اسلامشهر و ری و پردیس بیداد می کند را دریابد و سرانه بهداشتی، درمانی، معیشتی، تحصیلی و ورزشی متناسب با نیاز این مناطق را تخصیص دهد.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: ما در بودجه سال ۹۷، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای توانمندسازی زنان تخصیص دادیم که متأسفانه محقق نشد و انتظار داریم ضمن ارائه لایحه منع خشونت علیه زنان که حقوق تضییع شده زنان به عنوان نیمی از جمعیت را در برابر مخاطرات و آسیب های اجتماعی تأمین می کند، در بودجه سال ۹۸ توانمندسازی زنان و حمایت های اجتماعی از آنها نیز در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: باید همه مسئولان و هیأت حاکمه کمر همت را برای رفع این مخاطرات و مشکلات تا پیش از آنکه از این دیر نشود ببندند و حل بسیاری از مشکلات درون شهری تهران با حمایت هرچه بیشتر به دور از مسائل جناحی و سیاسی آنگونه عمل کنیم که ثمره خیر آنرا مردم در سر سفره های خود ببینند.

ذوالقدر در پایان نیز با توجه به پخش چند فیلم در فضای مجازی در مورد همکاران محترم که احتمال برنامه ریزی شده بودن آن نیز می رود موجب وهن مجلس شده است لذا از هیأت رئیسه محترم می خواهم دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادرو نتیجه را برای تنویر افکار عمومی و حفظ شأن مجلس اعلام نمایند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است