کد خبر : 33309
انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - 10:59
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

استقرار کند نظام «دوری» در دبستان‌ها

استقرار کند نظام «دوری» در دبستان‌ها

[ad_1]

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه استقرار نظام «دوری» «نظام دوری» با کندی پیش می‌رود گفت: یک علت این است که زیرساخت‌های لازم را به لحاظ فضای فیزیکی نداریم.
جشن شکوفه‌ها در مدرسه شهیدی قزوین

رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با _سایت خبری مدآرا، درباره استقرار نظام دوری در مدارس ابتدایی اظهار کرد: تفکیک تدریجی مدارس ابتدایی به دو دوره سه ساله تحت عنوان نظام دوری در سندتحول تاکید شده است.

وی افزود: هر ساله بر اساس امکاناتی که داریم برنامه‌ای را به استان‌ها می‌دهیم و آنها بر اساس امکانات تعهد می‌کنند که چه تعداد از مدارس را به این سمت ببرند و تفکیک کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمانی که نظام جدید ۳-۳-۶ ایجاد شد باید نظام دوری هم شکل می‌گرفت گفت: اما فضا و امکانات مدارس متناسب نبود و مدارسی داشتیم که فقط پنج کلاس ابتدایی داشتند. این طرح با کندی پیش می‌رود و دلیلش این است که زیرساخت‌های لازم را به لحاظ فضای فیزیکی نداریم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: البته علاوه بر فضای فیزیکی نیاز به نیروی انسانی هم وجود دارد. وقتی یک مدرسه به دو مدرسه تبدیل شود به مدیر و معاون و کادر اجرایی نیاز داریم و محدودیت نیروی انسانی هم علت دیگر کندی اجرای نظام دوری است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است