کد خبر : 29350
انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - 14:36
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

لاریجانی: استیضاح حق نمایندگان است

لاریجانی: استیضاح حق نمایندگان است

[ad_1]

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استیضاح حق نمایندگان است، گفت: کمیسیون‌ها می‌توانند تقاضاهای استیضاح را بررسی کنند تا در هفته آینده بر اساس آیین‌نامه عمل شود.
علی لاریجانی

_سایت خبری مدآرا، علی لاریجانی در پایان جلسه علنی نوبت شب امروز (شنبه) و بعد از بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی در پاسخ به اخطار نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه گفت: مردم آذربایجان، مردم غیوری هستند که مورد احترام همه ملت ایران قرار دارند. آن‌ها جزو مرزداران اصیل کشور بوده، بنده بعید می‌دانم هیچ نماینده‌ای قصد بی‌احترامی به آن‌ها را داشته باشد. ما قدر و منزلت عزیزان آذربایجان را می‌دانیم.

وی ادامه داد: درباره مساله استیضاح‌ها هم حق با شماست. اگر تقاضای استیضاحی وجود داشته باشد باید کمیسیون‌ها بررسی کنند. هفته آینده هم می‌توانند نظرات‌شان را بدهند تا بر اساس آیین‌نامه عمل شود.

نادر قاضی‌پور با استناد به اصل ۸۹ قانون اساسی در اخطاری گفت: استیضاح حق مسلم نمایندگان است. ما درخواست داریم که هرچه سریع‌تر استیضاح‌ها اعلام وصول شود.

وی همچنین گفت: امروز برخی از نمایندگان در نطق‌های خود به مردم آذربایجان توهین کردند. ما از شما به عنوان رییس مجلس انتظار داریم تذکرات لازم را بدهید. ما اجازه نمی‌دهیم به آذربایجان تعرض شود. رشد و شکوفایی آذربایجان خواست ملت ایران است. ۴۰ میلیون ترک ایرانی – اسلامی در کشور زندگی می‌کنند. همه مردم آذربایجان را دوست دارند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع

اخبار مرتبط:
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۲ برادر سارقی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زور گیری از شهروندان کرده بودند در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خور و بیابانک در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی را داشته و ۳۸ میلیمتر باران در این منطقه کویری باریده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است