کد خبر : 247252
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - 12:42
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

۱۰ بازیکن بزرگ و سرشناس جهان به لیگ عربستان می‌روند/ اسامی

مسئولان فوتبال عربستان قصد دارند که با جذب ۱۰ ستاره بزرگ و سرشناس فوتبال جهان نگاه ها را به لیگ خود معطوف کنند.

۱۰ بازیکن بزرگ و سرشناس جهان به لیگ عربستان می‌روند/ اسامی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: فوتبال عربستان تابستان داغی در پیش دارد. مسئولان فوتبال عربستان با جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان از یک طرف به دنبال کسب اعتبار و گرفتن میزبانی‌های بزرگ جهانی و از طرف دیگر هم به دنبال پیشرفت فوتبال در کشور خود هستند.

یک منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال عربستان که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با «خبرگزاری فرانسه»، از ۱۰ بازیکن بزرگی سخن به میان آورد که مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار دارند و قرار است که راهی لیگ این کشور شوند.

این ۱۰ بازیکن بزرگ و سرشناس عبارتند از: کریم بنزما، لوکا مودریچ، آنخل دی‌ماریا، هوگو لوریس، فیرمینو، سرخیو راموس، انگولو کانته، یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لیونل مسی.

از  این ۱۰ بازیکن تاکنون پیوستن کریم بنزما به الاتحاد قطعی شده و به نظر می‌رسد در روزهای پیش رو انتقال دیگر بازیکنان هم آغاز خواهد شد.

در صورت حضور این ۱۰ بازیکن در لیگ عربستان و البته با حضور کریستیانو رونالدو لیگ این کشور به یکی از قوی‌ترین لیگ ها در سطح جهان تبدیل خواهد شد.

همچنین خبرگزاری رسمی عربستان از پروژه بزرگ محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در زمینه پیشرفت ورزش این کشور رونمایی کرد.

عبدالعزیز ترکی آل فیصل، وزیر ورزش عربستان در این خصوص گفت: هدف‌گذاری بزرگی داریم و قرار است برنامه ما، ورزش عربستان را با تغییر بزرگ مواجه کند. استراتژی ما حمایت از باشگاه‌هاست و می‌خواهیم لیگ عربستان را به جمع ده لیگ برتر برسانیم.

وی افزود: می‌خواهیم کاری کنیم شرکت‌های بزرگ در عربستان سرمایه‌گذاری کنند و در عوض مالکیت باشگاه‌های بزرگ عربستان از وزارت پادشاهی، به این شرکت‌ها برسد. ابتدا باشگاه‌ها به صندوق سرمایه‌گذاری عربستان می‌رسند و سپس مالکان جدیدی خواهند داشت.

او در توضیح ادامه این برنامه گفت: چشم انداز دوم این است که باشگاه‌های دیگری به جز چهار تیم بزرگ، انتخاب کنیم و نگاهی ویژه به آنها داشته باشیم.

وزیر ورزش عربستان در پایان نشست خبری خود عنوان کرد: امروز می‌خواهیم یک پروژه استراتژیک برای حمایت از باشگاه‌ها داشته باشیم و این پروژه برای همه باشگاه‌ها خواهد بود و نه چند باشگاه خاص.

اخبار مرتبط:
خبرگزاری نزدیک به سپاه: گلر استقلال مقابل تراکتور نباید بازی کند / حسینی رای کمیته انضباطی را مسخره کرد
خبرگزاری نزدیک به سپاه: گلر استقلال مقابل تراکتور نباید بازی کند / حسینی رای کمیته انضباطی را مسخره کرد

خبرگزاری فارس نوشت: سیدحسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دیدار با تراکتور تبریز محروم می‌شود، زیرا علیه رای کمیته انضباطی موضع گیری کرده و آن را به سخره گرفته است.

سیدحسین حسینی : ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فَدای سر آن هوادار خانم I ببینید
سیدحسین حسینی : ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فَدای سر آن هوادار خانم I ببینید

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است