کد خبر : 246276
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - 03:24
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

استاندار خوزستان: روابط عمومی‌ها با تکنیک‌های مقابله با دشمن آشنا باشند

استاندار خوزستان گفت: آشنایی روابط عمومی دستگاه‌ها با تکنیک‌های مقابله با هجمه‌ و دسیسه‌های دشمنان ملت ایران ضروری است.

استاندار خوزستان: روابط عمومی‌ها با تکنیک‌های مقابله با دشمن آشنا باشند

علی اکبر حسینی محراب در نشست فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌های دستگاه‌های خوزستان با استانداری بیان‌کرد: در جنگ شناختی و ترکیبی که علیه ایران اسلامی در حال انجام است، دشمن برای هر عملیات سال ها کار کرده است، به همین دلیل باید با راه‌های مقابله با این هجمه‌ها آشنا شد.

وی گفت: کاری که آمریکا و در مجموع ۶۷ کشور در مسیر مبارزه روانی برای سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد نظریه تئوری است که اکثر انقلاب های دنیا را ساقط کرده است، اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و مردم بیدار ایران اسلامی دشمن همواره در این راه شکست خورده است.

استاندار خوزستان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی علیه ایران از هر نوع الگویی که در کشورهای دیگر پیاده کردند برای این کشور استفاده کرده اند.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه دشمنان کوردل ایران اسلامی به دنبال تخریب روح و روان مردم هستند ادامه داد: این‌ جنگ‌ها و شبهاتی که در فضای مجازی از سوی دشمنان مطرح می شود، روان و ذهن خانواده‌ها را هدف گرفته است.

وی اظهار کرد: باید در این جنگ نرمی که دشمن تلاش دارد نمادهای مقدس و ارزشی ایران اسلامی را از بین ببرد بیش از پیش ، ارتباط بین مسئولان و مردم تقویت شود که بخشی از این موضوع بر عهده روابط عمومی ها است.

استاندار خوزستان زن‌ با حجاب را سمبل ایران اسلامی دانست و تاکیدکرد: دشمن در جنگ فرهنگی تلاش دارد تا نماد حجاب را در کشور از بین ببرد.

حسینی محراب افزود: باید دقت کنیم که در این جنگ شناختی دشمن تلاش دارد که اعتقادات و اراده های قوی مردم را نشانه بگیرد و از بین ببرد به همین‌منظور باید هوشیار باشیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه درآمدها ارزی کشور در سال جاری نسبت به سال های قبل بهتر بوده است گفت: دشمنان به دنبال اخلال در اقتصاد کشور هستند و با اقداماتی مثل تحریم و عملیات های روانی تلاش دارند تا اقتصاد کشور را مختل کنند .

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید آفت‌های کار خود را شناسایی کنند ادامه داد: اگر تکنیک عملیات دشمن در روابط عمومی ها شناخته نشود نمی‌توان به درستی در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کرد.

حسینی محراب اظهارکرد: دشمن جنگی به نام عملیات فریب دارد و باید در این جنگ تکنینک‌های دشمن شناسایی شود تا در مقابل دسیسه‌ها بهتر ایستادگی کرد.

در این نشست از روابط عمومی‌هایی که عملکرد مناسبی در سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان داشتند تجلیل شد.

در این مراسم از مدیر کل صدا و سیمای خوزستان، رییس حوزه هنری استان، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نیشکر و صنایع جانبی استان، سازمان آب و برق خوزستان، شهرداری اهواز، سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت لوله سازی اهواز، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت برق منطقه خوزستان، اداره کل راهداری استان، اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، اداره کل نوسازی مدارس استان، آبفای خوزستان، فرمانداری اهواز، رییس اداره کل بهزیستی، فرمانداری آبادان، فرمانداری دزفول، معاونت عمرانی استانداری استان، فرمانداری مسجد سلیمان، فرمانداری باوی، فرمانداری شادگان، فرمانداری باغملک، معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و شرکت فولاد خوزستان تجلیل شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است