کد خبر : 245765
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - 13:44
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر کشور: مردم ایران تا اَبد «آزادی» خود را مدیون امام هستند

وزیر کشور گفت: مردم ایران آزادی و عزت خود را تا ابد مرهون امام می‌داند چراکه با تاسی از اندیشه ایشان، تاریخ‌ساز و مقتدر شدند.

وزیر کشور: مردم ایران تا اَبد «آزادی» خود را مدیون امام هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: سومین جلسه ستاد مرکزی سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان نماینده تمام‌الاختیار ریاست جمهوری در ستاد مرکزی و حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی، صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه هرآنچه در سالگرد امام (ره) انجام دهیم، کم است، اظهار داشت: امروز همه تشنه معارفی هستند که امام ارائه دادند و معارف و رهنمودهای ایشان به عنوان نقطه عطف جدیدی در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: اگر ملت ایران امروز ملت پیشرو هستند، با تاسی از اندیشه امام راحل است، امامی که زوال نظام کمونیستی و زوال غرب را پیش بینی کرد و به همین دلیل است که دنیای ظلمانی با حضرت امام خمین (ره)، دشمن است.

وحیدی ضمن قدردانی از تولیت استان و ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) گفت: براساس گزارشات همه موارد پیش‌بینی و تمهیدات لازم اندیشیده شده و همه دستگاه‌ها آماده ارائه خدمت به بیش از ۱.۵ میلیون زائر حرم امام راحل هستند.

وزیر کشور اظهار کرد: با گذشت ۳۴ سال از رحلت امام، ارادت و توجه مردم به ایشان روز به روز بیشتر می‌شود که این یک حماسه به شمار می رود و امید است انقلاب ما با رهبری مقام معظم رهبری همچنان پیشرو و مقتدر باقی بماند و پرچم به دست صاحب این انقلاب برسد.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است