کد خبر : 242151
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - 05:49
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

معاون اقتصادی استاندار خوزستان: همه دستگاه‌ها در زمینه اشتغالزایی مسئول هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغالزایی مسئول هستند و باید ظرفیت دستگاه‌ها در ایجاد فرصت‌های شغلی احصاء شود.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان: همه دستگاه‌ها در زمینه اشتغالزایی مسئول هستند

آقارضا فتوحی در نشست شورای اشتغال که در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: دستگاه‌های متولی باید زمینه اشتغال را در بخش‌های تخصصی برای دانش آموختگان فراهم کنند.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تمام استعدادهای استان که جویای کار هستند به دستگاه ها مراجعه و مشکل بیکاری آنها برطرف شود.

معاون هاهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با تاکید بر حمایت از طرح های اشتغالزا و کارآفرینان گفت: دستگاه ها و نهادهای متولی امر اشتغال، باید زمینه را برای حضور کارآفرینان و دانش بنیان‌ها فراهم سازند.

وی از مسئولان دستگاه‌ها خواست در جلسات بعد از گزارش دهی پرهیز کرده و اقدامات خود در زمینه اشتغال پایدار و واقعی را مطرح کنند.

فتوحی با تاکید بر اینکه آمارهای اشتغال دستگاه‌ها باید راستی آزمایی شوند، گفت: صرفا ارائه آمار اشتغالزایی از سوی دستگاه‌ها کفایت نمی‌کند و باید این موضوع به خوبی رصد شود.

در ادامه این نشست، راهکارهای ایجاد فرصت های شغلی و رفع موانع پیش روی اشتغالزایی توسط اعضا، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مقرر شد برخی از دستگاه های متولی امر، گزارشی جامع از برنامه های خود برای ایجاد فرصت های شغلی تدوین و ظرف هفته آینده ارائه دهند.

گفتنی است تعهد ایجاد اشتغال استان خوزستان در سال گذشته ۶۰ هزار و ۵۸ نفر بود که بیش از ۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد همچنین میزان اشتغال استان برای سال جاری ۶۰ هزار نفر معین شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است